• bugün (2)
  1. "iyiliğin önemini hacitylerda ve daha önce hiç okumadığım my7 yazılarında farkettim. Benim için iyilik boktan öteydi amk…
    Ne kadar kötü olursam o kadar garizma olacaktım ve zaten kötü olan betaları falan sikecektim."

    kötülük kavramı kişiden kişiye göre değişir; her insan kötü olarak addedilmek ve rağbet görmek ister.
    günümüz dünyasında saçma sapan psikolojik profiller rağbet görüyor mesela; kimisi kendine dissosiyatif diyor kimisi bipolar.
    neden? ilgi çekiyor çünkü.
    bir beta dişisiyle taşşak geçtiğin vakit "çok kötsn .s.s" diyip duygu sömürüsü yapabilir fakat aklı başında birisine yaptığın an iplemez, siktir git bile diyebilir.
    bu illüzyonlara kapılmaya gerek yok.

    tcma'nın "olaylardan sonra bir beta dişisini bile köpeğiniz hale getireceksiniz" demesi seni yanıltmasın; sırf bu yüzden başlığı okuyanları gördüm amk.
    beta dişilerinin ne kadar aciz olduklarını, sadece kendi menfaatlerini düşündüklerini, kullanıp atılmaktan başka bir işe yaramadıklarını dile getiriyor.

    "Aklı keskinleştirmek, duyguları kontrol altına almak, menfaatlerden arınmak, doğru insan olmak,iyi insan olmak falan benim aklıma gelmezdi amk.
    Ben çok maldım lan.
    Bilinci kapatıp tcma okuyacağım bilinçaltına kaydoluyor zaten xdxd kafasındaydım."

    ben başlığı okumaya başladıktan 1 yıl sonra farkettim mesela bunu. hatta çoğumuz halen öyledir.
    olaylara başlayınca, hatalarından ders çıkardıkça, öğretiyi okumaktan yılmadıkça ister istemez gelişiyorsun.
    "ben ezberliyim, olaylar kendi kendine gelişir zaten" demekle olmuyor.
   tümünü göster