-
-
-
Temiz tertemiz. Terto. Müko. Harika. Dehşet.
-
@73 kahkaha attım amk ya
Senin böyle olduğunu hep düşünürdüm ama somutlaştıramamıştım bu attığın bana yardımcı oldu.
Akraban mı lan yoksa bu.
Bu hareketler ancak genetik olabilir amk adagahah
-
Geç bu numraları vaktim az falan.
Hala taklit içindesin.
Vaktim az xd yazarken bile taklit ediyorsun.
gerçek karakterine sen bile katlanamadın ve siktin taklit ederek sadece görüneni bastırıyorsun içerde kalan aynı bok çukuru benliğin.
-
Götüne girmesinden anlaman lazımdı dönüp dönmediğinin asafagajs
-
Hakikat senin tekelinde mi lan şizofrene bak adgajajakak
O çok derin aşmış hakikatlerini, derinlikli yazılarının gerçekte yannandağıtıcısından farksız olduğunu anladığın an gerçek an ve hakikat olacak.
Belki o zaman iyileşir ve zaman lehine dönmeye başlar.
-
Biraz olsun aklı olan, düşünen birinin ne olduğunu anlamama şansı yok.
Taklit ederek aklını o kadar çok siktin ki
Kendini aşmış, yazılarını da derin hissediyorsun.
Gerçekte olan bir lağım çukura dönmüş zihnin ve taklitten artık folloş olmuş bir bilinçaltın var.
Aferin yarram bunu kendine sen yaptın.
ister inan ister ıkın gerçek değişmez.
-
Artboya anlatmam sadece artboyun iyi niyetli olduğunu hissettiğim içindir.
Senin gibi sikik, öğretinin sunduğu personayı pervasıcza taklit eden bir acizi sikmem bile.
-
her hareketin taklit.
sende biliyorsun öz benliğinin ne kadar silik, yetersiz olduğunu.
ne yapacaksın mecburen ideal olarak kabul ettiğin personaya bbürünüp biraz olsun kendini iyi hissetmek isteyeceksin, sende haklısın.
O yüzden kumda oynamaya devam et bunu elinden almayacağım.