• bugün (2)
  1. Ben eskiden beri tanıyorum kendimce herkes hakkında bir izlenimim var.
    Herkesinde benimle ilgili olabilir.
    Adamın aşmış tavırları, kendi sikik terminolojisini görüyorum ve boş olduğunu biliyorum.
    Hissi değil ilk gördüğüm an dedim yüzüne ve baya oldu.
    net bir tarih hatırlamıyorum, başka bir platformdaydık o gün.
    Kendisi haktan biraz çekiniyorsa bu konudaki kendi hakkındaki ilk günden beri duruşuma şahitlik edebilir.
  2. Yargıladıklarından farklı bir hareket yapmıyosun. Sakin ol sana nefret gütmüyorum soruyorum. Ancak yine de net bir olay sunmadın.
  3. Mk millet bize her lafı söyleyince delil getir xd diyor musunuz?
    Siktirin gibin keyfim istedi yazdım hesap mı vereceğim.
    Muhakeme beceriniz bu kadar mı amk ne farkınız var yuşasiken ve cenabetgpt'den sikeyim sizi de
  4. Diğer sikikler para bile versen bu kadar iştahla çalışmazlar.
    Her gün köpek gibi mesai yapıyorlar.
    Gerçi kim olursa olsun bu kadar low oq işçi istemez ama olsun işçi, işçidir.
  5. @50 bir sikim anlamıyorum demişsin, kendini ispatla demişsin.
    Saçmalığın neyini anlayacaksın bir derinliği varmış gibi yazıyor o kadar senelerdir öyle kendini ispatlama konusuda çok sikimde olan bir şey değil.
    Aklı olan görür, bilir.
    Bir çok insanın burada ahkam kestiğine aldanma bir çoğunun tek varlığı bilgisayarı.
    Buradaki personalarıysa gerçekte olmak istediği karakterler.
    Buradaki bir çok kişiyle reelde az çok görüşmüş biri olarak diyorum bunu.
  6. eğer haklı bir argümanın, net bir delilin yoksa sus dıbınakoyim okumadığın şeyi nasıl yargılayıp modlara girebilirsin
  7. blacktyler için haklı bir argüman getir. tutulacak bir argüman olsun. yoksa yazdıklarından bende bir sikim anlamıyorum bir bok olduğunu ispatla buraya.
    edit; senin yazdıklarından...
  8. Sik kırığı pekekent
  9. Sikik bir loser pc başında ömür çürütüp kendinden daha sikik olanlara nasihat ederek önemliymiş gibi hissediyor.
    Ne yapsın hayata tutunmak için, kendini değerli hissetmek için bir dala tutunması lazım.
    Her gün köpek gibi mesaisini tamamlıyor karaladığı adam da tek sermayesi.
    Acınası bir durumda fakat zihni her seferinde bu aşağılık hissini bastırmak için ayrı ayrı tutunacağı dallar üretiyor savunma mekanizması kuruyor nerden bilsin sikik bir hayalin içinde yaşadığını.
  10. Sana burdan git demiştim. Her sabah kapıda bekleyen çıraklar gibi 6 da dikiliyosun kapının önüne. Tamam çok iyide buradaki "amaç" ne? Xd