-
@50 bir sikim anlamıyorum demişsin, kendini ispatla demişsin.
Saçmalığın neyini anlayacaksın bir derinliği varmış gibi yazıyor o kadar senelerdir öyle kendini ispatlama konusuda çok sikimde olan bir şey değil.
Aklı olan görür, bilir.
Bir çok insanın burada ahkam kestiğine aldanma bir çoğunun tek varlığı bilgisayarı.
Buradaki personalarıysa gerçekte olmak istediği karakterler.
Buradaki bir çok kişiyle reelde az çok görüşmüş biri olarak diyorum bunu.
- bugün (2)