-
Ama sonuçta tek başına tek bir çark işe yaramaz. Bir çok çark gerekir.
Tek başına ne kadar iyi çalışırsa çalışsın verimsizdir.
Bir bütün olarak çarklar haline geldiklerinde verimli işler çıkarabilirler.
-
Büyük adamlar büyük bedeller ödemiştir ve büyük acılar çekmiştir.
Kaderini ve geleceğini bilmek istiyorsan; şuanki yaşadıkların, yaşayacaklarının teminatıdır.
Gençliğinde sıkıntı ve keder yüzü görmeyen, zahmet çekmeyen birisinden büyük şeyler bekleyemezsin.
Yaşadıkların eğer her neyse geleceğin de o doğrultuda şekilleniyor demektir.
Büyük olmak beraberinde büyük acıları ve bedelleri gerektirir.
istediğiniz ve layık olduğunuzu düşündüğünüz şey neyse doğru tahlil edin, ona göre isteyin.
Büyük bedeller ödemeyi göze almak bir daha eskisi gibi olmayacağını bilmek ve gücün sorumluluğu altında onu doğru kullanabilmek sandığımızdan daha zordur.
-
insanın değeri arzuladığı şeyin kalitesi kadardır.
-
Ulaşamazsa kalitesi bitmiş mi olur?
insana neden bi değer biçme vazifesine girdin ki dıbınakoyum eheheheh
-
insan her arzu ettiğine ulaşabilecek mi sanıyosun
-
Şimdi beni geri getirecek olan ne. Tekrarlardan sürekli sikik tekrarlardan saçma salak bir kısır döngüyü kırmamı sağlayacak olan ne.
Hiç bir şey hiç bir yer.
O kadar soğudum ki, o kadar nefret doldum ki artık taşıyamıyorum.
Artık kendimi düzeltebileceğime olan inancımı kaybettim.
Ben hayata karşı her ne şekle girersem gireyim bir şekilde anamı sikiyor.
Ben vazgeçtim. Bu benden bir sik olmayacağını kabul ettiğim, bir sik olmaya çalışırkende defalarca engellendiğim yerin doruk noktası.
Sıkıldım beyler. Sıkıldım. Bu döngü bunalttı beni canımdan yerimden.
En yakınımda olanların en büyük darbeleri vururken izlemek beni sikiyor.
Resmen zihnime tecavüz edilir durumda.
Senelerdir böyleydi sadece sikilmenin getirdiği yoğunlukla biraz daha görebilir hale geldim.
Dayanamıyorum beyler.
-
Psikolojik zorbalığın hat safhada, yaşamıma olan müdaheler ve kendi üstümde kendi söz etme hakkımın sıfır olması yüzünden.
Koyun gibi yaşamak yüzünden.
Birşeyler başarabilecek güçte olmamı kıskananların 125 takla atıp buna ket vurmalarından gerçekten sıkıldım.
-
ARZU ETMEDEN bahsetti arkadaş, arzuladığım şey minimal bir yaşam normal sorunlardı.
Yok amk. E farklı bir hayatta yok.
Ben hayatım üzerinde hiç bir zevk renk iş yaşama dair bir şeyler sahibi olamıyorsam, neden yaşıyorum
-
Bana bu canın bahşedilme sebebi bu insanların bu sikik insanların sikik duygu ve menfaatlerinin kahpeliklerinin ve ihanetlerinin izletilmesi mi
-
Salaksın gerçekten salaksın.
Okuduğunu bile anlayamazken dünyanın sana karşı olduğunu düşünmen normal sen kimsin ki toplum sana herhangi bir konuda sınır koymak istesin.
herhangi bir konuda tehdit olamazsın kimse için.
Ben iyiyim toplum kötü xd
Toplum benim potansiyelimi qısqanıyor xd
Toplum kendinden potansiyel olarak daha hasta olanı sikiyor, izole ediyor.
Durum o kadar kötü ve vahim senin için.
Ama kendini kandırma konusunda güzel siktiğin için zihnini belki şuan da keh keh gülerek işi pişkinliğe vuruyorsun.
Hayat sikerek öğretir.
En iyi öğretmen odur.