• bugün (2)
  1. başlık açılmıştır
  2. menfaatler ve beklentilerden uzak bir hayat sürelim, biraz da böyle test edelim; elimize ne geçecek görelim.
  3. şuan dengesiz duran şartların beni bu yönde yönlendirmesine müsade etmemeliyim. şartları değiştirmeliyim.
  4. nereden başlayacağımı bilmiyorum. ama bu soru boş çünkü nerede bitireceğimi de bilmiyorum. veyahut ne yönde gideceğimi.
    o yüzden elimdekilerle dewamqe
  5. neyin önemli olduğunu unutmamalıyım. insanların algıları değil, kendi hayatım. kritik ve delici xdee
  6. eğer bir kale oluşturacaksam, kaleyi nasıl ve ne şekilde kurgulayacağım insanların algılarına göre şekillenmemeli. insanların sikko algıları bizzat elimde şekillenmeli
  7. travmatik olarak zorbalık mağduru olabileceğimi çoğu seçimleriminde bu yönde şekillendiğini düşünüyordum ufak bir sızı gibiydi yani lanacaba gibi.

    -ben özel hayatımda mağdur muyum?
    -ben psikolojik zorbalığa mı maruz kalıyorum özel hayatımda?
    -benim seçimlerimi duygularım nasıl etkiliyor?
    -ben dünyayı kurtarmakla mı mükellefim?
  8. -ben etrafımdan ne derece sorumluyum?
    -ben insanlara menfaat sağlamaz isem neler yaşanır?
    -ben mecbur muyum?
    -tek seçenek bu mu?
    -seçilmiş seçeneklere maruz bırakılmak özgürlük müdür?
    -ben köle miyim amq?
  9. -korkularım hayatımı nasıl etkiliyor?
    -korkularım neler?
    -neden korku?
    -korkuyu oluşturan durumlar?
  10. Birilerinin istemesi mi, benim istemem mi önemli?
    kişilik sınırlarım neler?
    kililik sınırlarımı ihlal edenleri ne derece sikmeliyim?