-
Kardeşlik kurmuş bir de adahajskskskka
Sen ve şizo arkadaşların mı lan
Yoksa kahvedeki dayılar mı kardeşlik
dıbına koydunuz seviye falan bırakmadınız.
Her geçen gün daha aşağılık ne olur dedikçe seviyeyi daha da siktiniz
Bu yüzden aferim yarram.
Senin kuracağın ve başında olacağın tek kardeşlik yannanın başının kardeşliği olabilir ancak.
Onu da sana bu zekayla yakıştırmazlar orası ayrı.
-
iyi güldüm bir de sözüm bitmiştir xd demiş adahajakma
-
Kardeşilik: gollumun yolu.
-
Sohbet bitmişti lan hani yarram xd
Sikilmek hoşuna mu gitti sende haklısın.
Biraz daha yaz da satır aralarındaki hastalıkları görebilelim.
Buradaki insanlara da kardeşliğini anlatırsın hem.
Kahvede okey arkadaşların mı lan yoksa onlar
-
Kabul et içten içe ağlıyorusun ama ağlama elinden almayacağım dedim sadece kör gözlerin bile göreceği bir şekilde hastalıklarını millete ifşa ediyorum.
Gerisi sikimde bile değil.
Hasta olmanın tek faydası senden sonra geleceklere ibret olman ve bu doğrultuda ifşalanman.
Gerisi de zaten sikimde bile değil