• bugün (2)
  1. Kardeşlik kurmuş bir de adahajskskskka
    Sen ve şizo arkadaşların mı lan
    Yoksa kahvedeki dayılar mı kardeşlik
    dıbına koydunuz seviye falan bırakmadınız.
    Her geçen gün daha aşağılık ne olur dedikçe seviyeyi daha da siktiniz
    Bu yüzden aferim yarram.
    Senin kuracağın ve başında olacağın tek kardeşlik yannanın başının kardeşliği olabilir ancak.
    Onu da sana bu zekayla yakıştırmazlar orası ayrı.
   tümünü göster