• bugün (2)
  1. Kabul et içten içe ağlıyorusun ama ağlama elinden almayacağım dedim sadece kör gözlerin bile göreceği bir şekilde hastalıklarını millete ifşa ediyorum.
    Gerisi sikimde bile değil.
    Hasta olmanın tek faydası senden sonra geleceklere ibret olman ve bu doğrultuda ifşalanman.
    Gerisi de zaten sikimde bile değil
  2. Sohbet bitmişti lan hani yarram xd
    Sikilmek hoşuna mu gitti sende haklısın.
    Biraz daha yaz da satır aralarındaki hastalıkları görebilelim.
    Buradaki insanlara da kardeşliğini anlatırsın hem.
    Kahvede okey arkadaşların mı lan yoksa onlar
  3. Kardeşilik: gollumun yolu.
  4. iyi güldüm bir de sözüm bitmiştir xd demiş adahajakma
  5. Kardeşlik kurmuş bir de adahajskskskka
    Sen ve şizo arkadaşların mı lan
    Yoksa kahvedeki dayılar mı kardeşlik
    dıbına koydunuz seviye falan bırakmadınız.
    Her geçen gün daha aşağılık ne olur dedikçe seviyeyi daha da siktiniz
    Bu yüzden aferim yarram.
    Senin kuracağın ve başında olacağın tek kardeşlik yannanın başının kardeşliği olabilir ancak.
    Onu da sana bu zekayla yakıştırmazlar orası ayrı.
  6. Salaksın gerçekten salaksın.
    Okuduğunu bile anlayamazken dünyanın sana karşı olduğunu düşünmen normal sen kimsin ki toplum sana herhangi bir konuda sınır koymak istesin.
    herhangi bir konuda tehdit olamazsın kimse için.
    Ben iyiyim toplum kötü xd
    Toplum benim potansiyelimi qısqanıyor xd
    Toplum kendinden potansiyel olarak daha hasta olanı sikiyor, izole ediyor.
    Durum o kadar kötü ve vahim senin için.
    Ama kendini kandırma konusunda güzel siktiğin için zihnini belki şuan da keh keh gülerek işi pişkinliğe vuruyorsun.
    Hayat sikerek öğretir.
    En iyi öğretmen odur.
  7. Bana bu canın bahşedilme sebebi bu insanların bu sikik insanların sikik duygu ve menfaatlerinin kahpeliklerinin ve ihanetlerinin izletilmesi mi
  8. ARZU ETMEDEN bahsetti arkadaş, arzuladığım şey minimal bir yaşam normal sorunlardı.
    Yok amk. E farklı bir hayatta yok.
    Ben hayatım üzerinde hiç bir zevk renk iş yaşama dair bir şeyler sahibi olamıyorsam, neden yaşıyorum
  9. Psikolojik zorbalığın hat safhada, yaşamıma olan müdaheler ve kendi üstümde kendi söz etme hakkımın sıfır olması yüzünden.
    Koyun gibi yaşamak yüzünden.
    Birşeyler başarabilecek güçte olmamı kıskananların 125 takla atıp buna ket vurmalarından gerçekten sıkıldım.
  10. Şimdi beni geri getirecek olan ne. Tekrarlardan sürekli sikik tekrarlardan saçma salak bir kısır döngüyü kırmamı sağlayacak olan ne.
    Hiç bir şey hiç bir yer.
    O kadar soğudum ki, o kadar nefret doldum ki artık taşıyamıyorum.
    Artık kendimi düzeltebileceğime olan inancımı kaybettim.
    Ben hayata karşı her ne şekle girersem gireyim bir şekilde anamı sikiyor.
    Ben vazgeçtim. Bu benden bir sik olmayacağını kabul ettiğim, bir sik olmaya çalışırkende defalarca engellendiğim yerin doruk noktası.
    Sıkıldım beyler. Sıkıldım. Bu döngü bunalttı beni canımdan yerimden.
    En yakınımda olanların en büyük darbeleri vururken izlemek beni sikiyor.
    Resmen zihnime tecavüz edilir durumda.
    Senelerdir böyleydi sadece sikilmenin getirdiği yoğunlukla biraz daha görebilir hale geldim.
    Dayanamıyorum beyler.