-
Kafamın içinden esintiler sadece
-
Bro napiyon uçak mı indiriyon sen aq xd
-
hayırlısı olsun
-
@20 gelmiş, online.
-
Ne geziyosun lan bu saatte burda dıbınakoyim.
Saat 6 lan. Sabah saat 6 da kalkıp kimin çevrimiçi olduğunu ne yapacaksın sen -
blacktyler nereye gitti
-
itiraflar itiraflar...
-
bidahaki sefere diziye başlarken iyi planlayacağım amk
-
bi dizi çürüttük evde. bir iki felsefe kaptık. güzel oldu
- bugün (2)