-
Ne geziyosun lan bu saatte burda dıbınakoyim.
Saat 6 lan. Sabah saat 6 da kalkıp kimin çevrimiçi olduğunu ne yapacaksın sen
-
@20 gelmiş, online.
-
hayırlısı olsun
-
Bro napiyon uçak mı indiriyon sen aq xd
-
Kafamın içinden esintiler sadece
-
Cenabet bedevi analizi;
Akıllı beta.
-
Cenabetin yapabildiği en iyi şey körü körüne itaatı yıkmış olması olabilir.
Alfalık betalık omegalık olgusunu da sikmiş olabilir.
Hoş onu blacktyler da sikmişti.
-
Sadelik en büyük ilüzyondur darkvane.
Bu başlıkta da burada da gerçek hayatta da oluşabilir.
Olaylar benim perspektifimde delirmelikti. Ancak aştım.
-
Farklı iz düşümlerin yaşanması gerektiğini söylemişti blacktyler.
Yani benim zekam cenabet bedevinin yapmaya çalıştığı şeyin mantığını çözmeye yetmedi.
Dalga geçiyorlar fake hesaplar açıp.
Sende dalga geç, ciddiye alıpta uzun uzun açıklamalar yapıp laf anlatmaya kasma hiç.
Siktir et, muhim olan tek şey var; siq geç xde
-
işaretleri sezdim.
Ne bu işaret dediğim olay, başlıkta da, hacıtylerda da blacktylerda da yazılarda işaret var. Easter egg gibi ama yeni level açıyon bulunca, keşfedince.
Bu herifi de "cenabet" biri sanmıştım; bu abi biri mi?
Değilmiş. Delireceğim sanıyordum ancak kaos son bulup olayları temize çektiğimde anladım.
Belkide anladığımı düşünmüşümdür orası muamma.