• bugün (2)
  1. @50 bir sikim anlamıyorum demişsin, kendini ispatla demişsin.
    Saçmalığın neyini anlayacaksın bir derinliği varmış gibi yazıyor o kadar senelerdir öyle kendini ispatlama konusuda çok sikimde olan bir şey değil.
    Aklı olan görür, bilir.
    Bir çok insanın burada ahkam kestiğine aldanma bir çoğunun tek varlığı bilgisayarı.
    Buradaki personalarıysa gerçekte olmak istediği karakterler.
    Buradaki bir çok kişiyle reelde az çok görüşmüş biri olarak diyorum bunu.
  2. Diğer sikikler para bile versen bu kadar iştahla çalışmazlar.
    Her gün köpek gibi mesai yapıyorlar.
    Gerçi kim olursa olsun bu kadar low oq işçi istemez ama olsun işçi, işçidir.
  3. Mk millet bize her lafı söyleyince delil getir xd diyor musunuz?
    Siktirin gibin keyfim istedi yazdım hesap mı vereceğim.
    Muhakeme beceriniz bu kadar mı amk ne farkınız var yuşasiken ve cenabetgpt'den sikeyim sizi de
  4. Yargıladıklarından farklı bir hareket yapmıyosun. Sakin ol sana nefret gütmüyorum soruyorum. Ancak yine de net bir olay sunmadın.
  5. Ben eskiden beri tanıyorum kendimce herkes hakkında bir izlenimim var.
    Herkesinde benimle ilgili olabilir.
    Adamın aşmış tavırları, kendi sikik terminolojisini görüyorum ve boş olduğunu biliyorum.
    Hissi değil ilk gördüğüm an dedim yüzüne ve baya oldu.
    net bir tarih hatırlamıyorum, başka bir platformdaydık o gün.
    Kendisi haktan biraz çekiniyorsa bu konudaki kendi hakkındaki ilk günden beri duruşuma şahitlik edebilir.
  6. her hareketin taklit.
    sende biliyorsun öz benliğinin ne kadar silik, yetersiz olduğunu.
    ne yapacaksın mecburen ideal olarak kabul ettiğin personaya bbürünüp biraz olsun kendini iyi hissetmek isteyeceksin, sende haklısın.
    O yüzden kumda oynamaya devam et bunu elinden almayacağım.
  7. Artboya anlatmam sadece artboyun iyi niyetli olduğunu hissettiğim içindir.
    Senin gibi sikik, öğretinin sunduğu personayı pervasıcza taklit eden bir acizi sikmem bile.
  8. Biraz olsun aklı olan, düşünen birinin ne olduğunu anlamama şansı yok.
    Taklit ederek aklını o kadar çok siktin ki
    Kendini aşmış, yazılarını da derin hissediyorsun.
    Gerçekte olan bir lağım çukura dönmüş zihnin ve taklitten artık folloş olmuş bir bilinçaltın var.
    Aferin yarram bunu kendine sen yaptın.
    ister inan ister ıkın gerçek değişmez.
  9. Hakikat senin tekelinde mi lan şizofrene bak adgajajakak
    O çok derin aşmış hakikatlerini, derinlikli yazılarının gerçekte yannandağıtıcısından farksız olduğunu anladığın an gerçek an ve hakikat olacak.
    Belki o zaman iyileşir ve zaman lehine dönmeye başlar.
  10. Götüne girmesinden anlaman lazımdı dönüp dönmediğinin asafagajs