-
burada yaram yaram bana öğüt veren orusbu çocukları olmaktan vazgeçmeyi deneyip kendinizi tam olarak sunmadığınız müddetçe, komşunuz gözlüklü naciye teyzenin oğluna uyguladığı disipline edici davranışları üzerime yansıttığınız müddetçe ananızı gondikleyip gondikleyip durmam çok işten olur. itinayla siqerim.
-
anlık olarak şu ortamla tek alakam geceleri ve sabahları bu yaraglar hakkımda birşeyler yazmışmı acaba diye merakla gelip bakmak.
hepsi bu.
-
5 yaş kreşde çevrilen sohbet ve oyunlar daha makul görünüyor çünkü dıbınaqoyim.
-
-artboy siliklenmiştirxde xde-
-
Yauvv ben sana ne zamandır akıl vermiyorum yine yoldan çıkanlardan olmuşsun.
Otur sana anlatayım evlat…
-
Scout ekipleri itaatkar omegaları zayıf olarak damgalayıp yetenekli betaları el altından topluyor hala anlamadın mı amk?
Hayır başlıkta da mı görmediniz yeterli kanıtı? Nereye gitti zannediyorsun bu kadar betayı?
Sikilmiş omegalar sikilmiş yazılarıyla anten görevi görüp başlığa prim sağlıyor. Asıl hedef siz değilsiniz yani…
Omega 3’ten taşak malzemesi çıkanlar potansiyel ayağına yıllardır taşağa alıyor sizi. Sonra gelip öğretiyle yozlaştığına falan yakınıyorsun sen önce aklını kullanmayı öğren yarram!
Öğretide tarif edilen küstah alfaya sikilmiş koyun omega olarak mı dönüşebilirsin? Beta olanlar güven bağını kurduktan sonra mı kolayca dönüşecekler bunu bile akıl etmekten acizsiniz…
Yunan alfabesine göz gezdirin bari alfadan sonra hangisi geliyor, omeganın konumu neymiş görün…
Bunu bile yazmayacaktım aslında zamqie xddd
-
senin yaşadığın ideoloji karmaşasını ayrı betalığı meşrulaştırmanı ayrı sikeyim
-
Böyüklerimizden böyle gördük karşim yanlışım vardır düzelt.
-
bak canikom aç başlığı tekrar tekrar oku.
işin aslı başlık, dışarıda yaşayıp anlamlandıramadığımız şeylere anlam katmamızı sağladı.
yani hayatın kendisini anlatıyor.
misalen her sülalede vardır defalarca kez şans verilmesine rağmen hiçbir baltaya sap olamamış kişiler, illa ki görmüşsündür.
demek istediğim şu, betalara güven olgusunu öğretemezsin. zihnindeki hastalık izin vermez betaya. buna ister mizaç de ister fıtrat.
bt7 bununla ilgili "yalnızca insanın içinde olan şey dışarı çıkar" minvalinde bir şey demişti. olay bununla ilgili aslında.
yani benzer şeyleri yaşamış iki kişiden birinin betalaşması diğerinin ise sikerterek yardırması bununla alakalıdır.
tabii işin bilmediğimiz çok yönü var, zihinsel olarak belli bir seviyeye gelinebilir ancak anla işte aminaçakim bazı bilgiler dile dökülemeyecek türdendir.
senin yanlışın ise güven olgusunu öğretemeyeceğin bir varlığa güvenerek bu tür konularda bir şeyler başarabileceğini düşünmekle başlıyor.
bu düşünce "ben hala başlığı ve başlık ortdıbını bırakamadım, betalar neden artık buralara uğramıyor" sorusundan da tetiklenmiş olabilir,
veya içten içe beta olduğunu düşünmenle kendini iyi hissetmek için uydurduğun kılıf da olabilir.
ya da saçma sapan alakasız bir yerden bile çıkmış olabilir, orasını ben bilemem amk senin bileceğin ve bulacağın iş.
düşüncelerine katman atlatmaya çalış, yani bir düşünce aklına geliyor ve üzerine düşünüyorsan neden o düşüncenin aklına geldiğini de düşün.
zihninin yapısını anlamaya çalış, neyi neden yaptığını, neyi neden düşündüğünü vs.
hani bir alfa için bunlar belki de saçma ve gereksiz detaylardır ancak alfa değiliz amk o yüzden yapacak bir şey yok.
doğruyu bulamadıysak çabamızdan vazgeçmemeliyiz, bu çaba son nefesimizi verdiğimizde bile karşılıksız kalacak olsa bile bundan vazgeçmemeliyiz.
nitekim my7'nın da dediği gibi;
doğrusu betalardan hiçbir sikim olmaz aminaçakim
-
Betalardan hiçbir sik olmayacaksa neden eğitim veriyor amk?