-
fikirleriniz neler xd
-
öğretinin çırakları yozlaştırıyor olma ihtimali var mıdır?
-
bu zırhı kuşananlardan geriye sadece zırh kalıyor gibi.
kuru zırhı konuşup duruyor pişirip pişirip sunuyoruz.
sadeliği yakalayamayıp, sıradan hayatlara sahip olmanın getirilerini görmezden gelerek.
sıradanlığı bile kendine edinmeyip gelişmenin önemini kavrayabilmek.
akıp giden şu hayat denen kısa süreyi en iyi şekillerde aktif bir şekilde değerlendirememek.
-
bu öğretinin yozlaştırma ihtimalini, yozlaşanların ise sadece belirli tanım ve kalıplar dışında düşünemediğini. kendini ararken geriye sadece personanın kaldığını.
-
yinede geniş açıdan bunun bile gerekli olmasının gerekli sebeplerinin olmasını.
-
sınavların hayatlara etkileri, karakterlerin sınavları veriş şekli. zorluklar;kolaylıklar.
iradeler;bağımlılıklar.
çaba;yılgınlık.
hırs, sabır.
-
gerçeklere körü körüne bağlı kalınan bir yerde hiç bir şey gerçek değildir.
-
bahsedemediğim, tanımlandıramadığım birşey var bu yola dair.
-
güzel olan tek kısmı mücadelesiydi eheheh. hiç birşey olmasada güzeldi, birşeyler sanabildik bu his yeter eheheh.
-
self-control var. artık birşeyleri kendim yapıyorum. yaptığım kadar alıyorum. tüm büyüsü bitti. emek;sonuç.
daha sade iletişimlere yöneldim. başlığın sunduğu kalıpların dışına da çıkmam gerekti. davranışlarımı bin edebilecek durumlara bile giriştim.
yeri gelince istemsizce oldu tabi. fazlasını denemedim ama. denemekte yersiz olur deli oruspu evladı dolu etraf xd.
ancak düşünemiyorum.
yani gerçekten düşünemiyorum, beyin sisi var, manipulasyona çok uğruyorum. uğrama sebebim ise bilinçli tercihim.
daha iyilerini yapabileceğimi düşünüyorum tabi, ama daha iyilerini düşünemiyorum. yani sıradan insanlardan örnek alıyorum kim ne yapıyor ne ediyor bakıyorum bana ne gibi artısı eksileri olabilir, yapabilir miyim uzun vade kısa vade ne kadar sürer, etkisi ne olur.
verdiğim kadar alıyorum. çoğu zaman alamıyorum. sanırım bu da hayat oluyor xd.
başarısızlığımın suçunu başlığa yıkamıyorum çünkü alakası yok. başlıkla yok yani xd.