-
Betalara eğitim verdiğini nereden çıkardın
-
Adam bir betaya özel olarak eğitim verdiğini söylemedi mi amk?
Şöyle kaçamak cevaplarla hakikati eğip bükebilecek misin?
‘Betalıktan alfalığa geçiş var mı la’ sorusuna verdiği cevaptan başlıktaki betaların değişimine kadar bahsetmedi mi?
Ben de asla değişemeyeceklerse niye anlatıp duruyor diye soruyorum amk…
-
Şu da var eğer birine %100 güveniyorsan anlattığı her şeyin tutarlı olması gerekir.
Hem betalar asla değişemez diyip hem değişir diyince nasıl güveneceksiniz amk?
‘’iyi ve evliliği hak eden dişiler var mıdır ?
sevecen ve anaç olanlar, çok iyi hissettirenler var mıdır ?
yoktur...
sadece rol keser.
söylemiştim, çabuk unutuyorsun.
fakat senin unutman gibimde değil ; muhatabım bilinçaltın ve o asla unutmaz.
sen sadece genelkültür kazanıyorsun ; o ise gerçekliğini... ’’
Şu yazıdan sonra altın dişiden falan bahsediyor bir de amk…
Altın dişiden bahsettiği yazıyla bunu aynı anda nasıl özümseyeceksin? Özümseyemiyorsan nasıl değişeceksin?
-
neyi eğip bükmekten bahsediyosun birader bi soluklan demiştim sana.
alfa atak geçiriyosun amk.
adam bir betaya eğitim verdiğini veya betalardaki değişimi on kez söylediyse betalardan bir sikim olamayacağını bin kez söylemiştir amk.
işine gelen kısmı alıp; hakikati eğmekten bahsediyorsun, ılık götlülük yapma.
kaldı ki hayat bu, her şey olabilir.
yani bir beta değiştiyse her beta değişebilir diye bir şey de yok veya bir omega sığır siki gibi kaldıysa her omega öyle kalacak diye bir şey de yok.
ayrıca hayatın kendisi bir eğitimdir. bir betadan da bir şey öğrenebilirsin ancak beta buna aracı olabilir, sana öğreten hayat olur. bknz: ibret.
yani betalar asla değişmeyecekse kendisi eğitim verdiğini söyleyip ardından birkaç sayfa sonra (yazdığını unutmayacak bir adam olduğunu biliyoruz, "başlıkta çelişki var, adam kendiyle çelişiyor zaa" diyecek dalyaraklardan da değilizdir diye umuyorum) betalar asla değişmez deyip doğrudan bir örnek teşkil etmek istemiş olabilir.
aminaçakim, muhafazid peygamber öldükten sonra islam çatısı altında gibi gözüken yanlış düşüncelerin türemesi gibi şu yaşadığın olay.
gerçekten geriye kalan bir avuç adamız ve bitmek tükenmek bilmeyen anlamsız tartışmalardan çok sıkıldım. o yüzden yazımı sana nacizane bir iki tavsiye vererek sonlandırıyorum.
alfa veya omega kavramlarından uzaklaşıp betalaşmaya başladığım dönemler geçirdim, bunlar kardeşlik dışı dünyada çok olası şeyler.
ancak toparlanıp kendime çeki düzen vermek de benim çabamla oldu, yani zor bir dönemden geçiyor olabilirsin ve törpülenmesi gerekilen hastalıkların zihnine baskı yaparak beta güzellemesi yapıyor olabilir.
veya daha önce de dediğim gibi alakasız bir şey de olabilir, sen bulcan sen cevaplican.
1 okuma/düşünmeyle anlamıyorsan 10 okuma/düşünme süreci geçireceksin.
10 okuma/düşünme süreciyle anlamıyorsa 100 okuma/düşünme süreci geçireceksin.
ha bunu yapmıyorsan bırak ve hayatına bak.
işin aslı cevaplar ya sende gizlidir ya da cevaplara hiçbir zaman sahip olamazsın.
cevaplara sahip olamasan bile ne yaptığın asıl değerini belirler.
selametle...
-
Çohk doğru yazmışsın el-tahir karşim…
Tahir temiz anldıbına geliyor bu arada.
Selametle…