bak canikom aç başlığı tekrar tekrar oku.
işin aslı başlık, dışarıda yaşayıp anlamlandıramadığımız şeylere anlam katmamızı sağladı.
yani hayatın kendisini anlatıyor.
misalen her sülalede vardır defalarca kez şans verilmesine rağmen hiçbir baltaya sap olamamış kişiler, illa ki görmüşsündür.
demek istediğim şu, betalara güven olgusunu öğretemezsin. zihnindeki hastalık izin vermez betaya. buna ister mizaç de ister fıtrat.
bt7 bununla ilgili "yalnızca insanın içinde olan şey dışarı çıkar" minvalinde bir şey demişti. olay bununla ilgili aslında.
yani benzer şeyleri yaşamış iki kişiden birinin betalaşması diğerinin ise sikerterek yardırması bununla alakalıdır.
tabii işin bilmediğimiz çok yönü var, zihinsel olarak belli bir seviyeye gelinebilir ancak anla işte aminaçakim bazı bilgiler dile dökülemeyecek türdendir.
senin yanlışın ise güven olgusunu öğretemeyeceğin bir varlığa güvenerek bu tür konularda bir şeyler başarabileceğini düşünmekle başlıyor.
bu düşünce "ben hala başlığı ve başlık ortdıbını bırakamadım, betalar neden artık buralara uğramıyor" sorusundan da tetiklenmiş olabilir,
veya içten içe beta olduğunu düşünmenle kendini iyi hissetmek için uydurduğun kılıf da olabilir.
ya da saçma sapan alakasız bir yerden bile çıkmış olabilir, orasını ben bilemem amk senin bileceğin ve bulacağın iş.
düşüncelerine katman atlatmaya çalış, yani bir düşünce aklına geliyor ve üzerine düşünüyorsan neden o düşüncenin aklına geldiğini de düşün.
zihninin yapısını anlamaya çalış, neyi neden yaptığını, neyi neden düşündüğünü vs.
hani bir alfa için bunlar belki de saçma ve gereksiz detaylardır ancak alfa değiliz amk o yüzden yapacak bir şey yok.
doğruyu bulamadıysak çabamızdan vazgeçmemeliyiz, bu çaba son nefesimizi verdiğimizde bile karşılıksız kalacak olsa bile bundan vazgeçmemeliyiz.
nitekim my7'nın da dediği gibi;
doğrusu betalardan hiçbir sikim olmaz aminaçakim