-
Çohk doğru yazmışsın el-tahir karşim…
Tahir temiz anldıbına geliyor bu arada.
Selametle…
-
neyi eğip bükmekten bahsediyosun birader bi soluklan demiştim sana.
alfa atak geçiriyosun amk.
adam bir betaya eğitim verdiğini veya betalardaki değişimi on kez söylediyse betalardan bir sikim olamayacağını bin kez söylemiştir amk.
işine gelen kısmı alıp; hakikati eğmekten bahsediyorsun, ılık götlülük yapma.
kaldı ki hayat bu, her şey olabilir.
yani bir beta değiştiyse her beta değişebilir diye bir şey de yok veya bir omega sığır siki gibi kaldıysa her omega öyle kalacak diye bir şey de yok.
ayrıca hayatın kendisi bir eğitimdir. bir betadan da bir şey öğrenebilirsin ancak beta buna aracı olabilir, sana öğreten hayat olur. bknz: ibret.
yani betalar asla değişmeyecekse kendisi eğitim verdiğini söyleyip ardından birkaç sayfa sonra (yazdığını unutmayacak bir adam olduğunu biliyoruz, "başlıkta çelişki var, adam kendiyle çelişiyor zaa" diyecek dalyaraklardan da değilizdir diye umuyorum) betalar asla değişmez deyip doğrudan bir örnek teşkil etmek istemiş olabilir.
aminaçakim, muhafazid peygamber öldükten sonra islam çatısı altında gibi gözüken yanlış düşüncelerin türemesi gibi şu yaşadığın olay.
gerçekten geriye kalan bir avuç adamız ve bitmek tükenmek bilmeyen anlamsız tartışmalardan çok sıkıldım. o yüzden yazımı sana nacizane bir iki tavsiye vererek sonlandırıyorum.
alfa veya omega kavramlarından uzaklaşıp betalaşmaya başladığım dönemler geçirdim, bunlar kardeşlik dışı dünyada çok olası şeyler.
ancak toparlanıp kendime çeki düzen vermek de benim çabamla oldu, yani zor bir dönemden geçiyor olabilirsin ve törpülenmesi gerekilen hastalıkların zihnine baskı yaparak beta güzellemesi yapıyor olabilir.
veya daha önce de dediğim gibi alakasız bir şey de olabilir, sen bulcan sen cevaplican.
1 okuma/düşünmeyle anlamıyorsan 10 okuma/düşünme süreci geçireceksin.
10 okuma/düşünme süreciyle anlamıyorsa 100 okuma/düşünme süreci geçireceksin.
ha bunu yapmıyorsan bırak ve hayatına bak.
işin aslı cevaplar ya sende gizlidir ya da cevaplara hiçbir zaman sahip olamazsın.
cevaplara sahip olamasan bile ne yaptığın asıl değerini belirler.
selametle...
-
Şu da var eğer birine %100 güveniyorsan anlattığı her şeyin tutarlı olması gerekir.
Hem betalar asla değişemez diyip hem değişir diyince nasıl güveneceksiniz amk?
‘’iyi ve evliliği hak eden dişiler var mıdır ?
sevecen ve anaç olanlar, çok iyi hissettirenler var mıdır ?
yoktur...
sadece rol keser.
söylemiştim, çabuk unutuyorsun.
fakat senin unutman gibimde değil ; muhatabım bilinçaltın ve o asla unutmaz.
sen sadece genelkültür kazanıyorsun ; o ise gerçekliğini... ’’
Şu yazıdan sonra altın dişiden falan bahsediyor bir de amk…
Altın dişiden bahsettiği yazıyla bunu aynı anda nasıl özümseyeceksin? Özümseyemiyorsan nasıl değişeceksin?
-
Adam bir betaya özel olarak eğitim verdiğini söylemedi mi amk?
Şöyle kaçamak cevaplarla hakikati eğip bükebilecek misin?
‘Betalıktan alfalığa geçiş var mı la’ sorusuna verdiği cevaptan başlıktaki betaların değişimine kadar bahsetmedi mi?
Ben de asla değişemeyeceklerse niye anlatıp duruyor diye soruyorum amk…
-
Betalara eğitim verdiğini nereden çıkardın
-
Betalardan hiçbir sik olmayacaksa neden eğitim veriyor amk?
-
bak canikom aç başlığı tekrar tekrar oku.
işin aslı başlık, dışarıda yaşayıp anlamlandıramadığımız şeylere anlam katmamızı sağladı.
yani hayatın kendisini anlatıyor.
misalen her sülalede vardır defalarca kez şans verilmesine rağmen hiçbir baltaya sap olamamış kişiler, illa ki görmüşsündür.
demek istediğim şu, betalara güven olgusunu öğretemezsin. zihnindeki hastalık izin vermez betaya. buna ister mizaç de ister fıtrat.
bt7 bununla ilgili "yalnızca insanın içinde olan şey dışarı çıkar" minvalinde bir şey demişti. olay bununla ilgili aslında.
yani benzer şeyleri yaşamış iki kişiden birinin betalaşması diğerinin ise sikerterek yardırması bununla alakalıdır.
tabii işin bilmediğimiz çok yönü var, zihinsel olarak belli bir seviyeye gelinebilir ancak anla işte aminaçakim bazı bilgiler dile dökülemeyecek türdendir.
senin yanlışın ise güven olgusunu öğretemeyeceğin bir varlığa güvenerek bu tür konularda bir şeyler başarabileceğini düşünmekle başlıyor.
bu düşünce "ben hala başlığı ve başlık ortdıbını bırakamadım, betalar neden artık buralara uğramıyor" sorusundan da tetiklenmiş olabilir,
veya içten içe beta olduğunu düşünmenle kendini iyi hissetmek için uydurduğun kılıf da olabilir.
ya da saçma sapan alakasız bir yerden bile çıkmış olabilir, orasını ben bilemem amk senin bileceğin ve bulacağın iş.
düşüncelerine katman atlatmaya çalış, yani bir düşünce aklına geliyor ve üzerine düşünüyorsan neden o düşüncenin aklına geldiğini de düşün.
zihninin yapısını anlamaya çalış, neyi neden yaptığını, neyi neden düşündüğünü vs.
hani bir alfa için bunlar belki de saçma ve gereksiz detaylardır ancak alfa değiliz amk o yüzden yapacak bir şey yok.
doğruyu bulamadıysak çabamızdan vazgeçmemeliyiz, bu çaba son nefesimizi verdiğimizde bile karşılıksız kalacak olsa bile bundan vazgeçmemeliyiz.
nitekim my7'nın da dediği gibi;
doğrusu betalardan hiçbir sikim olmaz aminaçakim
-
Böyüklerimizden böyle gördük karşim yanlışım vardır düzelt.
-
senin yaşadığın ideoloji karmaşasını ayrı betalığı meşrulaştırmanı ayrı sikeyim
-
Scout ekipleri itaatkar omegaları zayıf olarak damgalayıp yetenekli betaları el altından topluyor hala anlamadın mı amk?
Hayır başlıkta da mı görmediniz yeterli kanıtı? Nereye gitti zannediyorsun bu kadar betayı?
Sikilmiş omegalar sikilmiş yazılarıyla anten görevi görüp başlığa prim sağlıyor. Asıl hedef siz değilsiniz yani…
Omega 3’ten taşak malzemesi çıkanlar potansiyel ayağına yıllardır taşağa alıyor sizi. Sonra gelip öğretiyle yozlaştığına falan yakınıyorsun sen önce aklını kullanmayı öğren yarram!
Öğretide tarif edilen küstah alfaya sikilmiş koyun omega olarak mı dönüşebilirsin? Beta olanlar güven bağını kurduktan sonra mı kolayca dönüşecekler bunu bile akıl etmekten acizsiniz…
Yunan alfabesine göz gezdirin bari alfadan sonra hangisi geliyor, omeganın konumu neymiş görün…
Bunu bile yazmayacaktım aslında zamqie xddd