-
yinede geniş açıdan bunun bile gerekli olmasının gerekli sebeplerinin olmasını.
-
bu öğretinin yozlaştırma ihtimalini, yozlaşanların ise sadece belirli tanım ve kalıplar dışında düşünemediğini. kendini ararken geriye sadece personanın kaldığını.
-
bu zırhı kuşananlardan geriye sadece zırh kalıyor gibi.
kuru zırhı konuşup duruyor pişirip pişirip sunuyoruz.
sadeliği yakalayamayıp, sıradan hayatlara sahip olmanın getirilerini görmezden gelerek.
sıradanlığı bile kendine edinmeyip gelişmenin önemini kavrayabilmek.
akıp giden şu hayat denen kısa süreyi en iyi şekillerde aktif bir şekilde değerlendirememek.
-
öğretinin çırakları yozlaştırıyor olma ihtimali var mıdır?
-
fikirleriniz neler xd