-
Ben yanarım derdime yanarım; değer bilmedim 4-5 sene. Kendime değer de vermedim hiç.
Kuru kuru içgüdüsel bi takipleşme yaşadım.
Öğretilenlerin dışına çıkmayı, acizliğimi kabul edip sade ve sıradan olanı görmedim.
ibbelik bendeydi. Hep bende. Zaten sorunda problemde genelde bendedir
- bugün (2)