• bugün (2)
  1. içinde bulunduğum ruh halini tanımlayabilir miyim?

    evet kesinlikle bu şuanki ''işsizlik'' durumu ile ilgili. ve insanların benden beklentileri...
    oysa ellerindeki imkanlar kendileri için yeterli durumdaydı. ben onları itina ile uyarmıştım bu öngörülebilir durumlar hakkında; dinlediler mi? hayır.
    Suçlular, ama suçlu aramıyorum. Birşekilde akledemediklerine inandırmak istiyorum kendimi.
    inandırmaya çalışmamda ayrı bir hata. bozulmuş duyguları onları böylesine mantıksız seçimler yapmalarına itiyor.
    yada gerçekten kötü insanlar; kötü seçenekler seçmeyi istediler.
    Neyse bu onların sorunu neticede bana zarar veremeyeceklerini biliyorlar ama benden istifade edebileceklerini de biliyorlar.
    Bu durumda, sadece ve sadece kendimi düşünmem gerekiyor. Çünkü onların beni düşündüklerini zerre düşünmüyorum; zaten ortada olan bir durum.

    Evet dini olarak onlara karşı sorumluyum bu konuyu daha öncede ısrarla araştırdım oturdum analiz felan yaptım. ancak seçimleri kendi ellerinde
    ve onlar uçuruma doğru götürmeye, yokuşa sürmeye gerçekten hevesliler.
    bedeli kime yansıyor? bana.
    bana yansımasının temeldeki sebebi ne olabilir?
    tabii ki de onlara karşı sahiplenici duyguları aşırıya kaçırmış olmam.
    olağana ve sıradana bırakmıyor, inatla onları da ileriye taşımak istiyorum.
    bunu istemem gayet doğal neticede, ama haticede onlar bunu bir ''tehdit'' değişim veyahut herhangi bir şey olarak algılıyor olabilirler.
    algılarını siktim hepsinin, haberleri olmadı.

    şuanda işsizim, işsiz olmamın sebeplerinden birisi şuan evden çıkmıyor oluşum. gayret göstermiyorum bu konu hakkında ve bir müddet daha göstermeyi
    düşünmüyor tercih etmiyorum.
    Çünkü nefsime zülmediyor kendimi düşünmüyorum.
   tümünü göster