-
Ekonomik olarak muhtaç olmayan, tüm sosyalliğini kardeşlikteki alfalarla ve altın dişilerle gidermeyi seçebilecek alpha neden kasıntı olsun bilader?
Yani dış dünyanın insanlarına şu modda yaklaşıp ömrünün sonuna kadar mutlu yaşayabilir.
O da insan dediğin kısma katılıyorum. Acıma duygusu var bu adamda kimseye durduk yere kötü niyetle yaklaşacak değil.
‘Cringe yazılar okurken utanıyorum’ demişsin…
O senin kendi hissiyatından ibaret.
Yazıları yanlış alıp mantra gibi lise sınıfında tekrar ettiğin zamanlar utancını tetikler.
Moron saygısızlığına değinmişti alpha…
Gerçi iyi niyetin de tartışılır.
Edit:başlığı canlandırman güzel kardeşim.
-
@11, @12 aslında kasıntı falan değil. modern insanlara rol model karakterler gerekliydi ve "sigma" diye bir şey uydurdular; artık "sigma" karakterini "alfa" olarak gördükleri ve bunu sıradan hale getirdikleri için sana öyle geliyor.
inan bana karı-kız olaylarında üstün hale gelmeye başladıkça çok sıradanlaşıyor bir kız tavlamak. aslında cevabı basitti.
-
Çok manipülasyon var ya. "Hepsi kölen olacak", "Her dişi önünde eğilecek" bu tarz güç fantezileri özellikle 17 18 yaşındaki incici 31cilere çok tatlı gelmiştir, ben de dahil. Tatlı zehir gibi aslında. istediğin her şeye (Am ve statü) ben sahibim ve beni dinlemek zorundasın.
“Yeteneklerini keşfettiğinden beri hoşuna giden her dişiyle yatan birisi olarak, sana bunları garanti ediyorum. Garantime itimadın yoksa ”yapay abazalık” akımınla biraz daha taşak geçip, gece yine yalnız uyuyabilirsin" Eskiden senin sikik durumundaydım; Ya benim dediklerimi doğru kabul edersin ve dişiler kölen olur, ya da 31'e devam
"Erkeğim diye gezmemelisin bence"
ilk 10 sayfa Komple "önce yarala, sonra ilacı sat" taktiğiyle gidiyor.
-
"Amacım size yaşamayı öğretmek…
Her konuda kendine güven duymak, insanların kendine itiraf etmekten korktuğu tabuları yıkmak
Mutlu olmak ve hayatını değiştirmek…
Seni, sen yapacağım.
Ne fazlası, ne de eksiği…
içinde hapsettiğin asıl benliğini çıkarıp özgüvenle harmanlayacağım."
Asıl olay bu, karı kızı geç. Tüm tabuları çıkarıp bakarsak bu adam da bir insan aq. o mental özgürlüğe bir şekilde yaklaşmış bir insan. Bu yazılar bayağı bir cringe ve dramatik ama yine de mental olarak özgür biri bu.
-
Bir kere buranın yarısı hayvan gibi pozitif manipülasyon. Zamanında aklım nasıl da sikime inmiş okurken sadece karı kıza odaklanmışım. hadi baba hadi nasıl kızı sikecem onu söyle
Ayrıca şimdi okuyunca bunlar çok kasıntı geliyor aq. Okey özünde bombastik konulardan bahsediyor ama "alfayı serbest bırakmak" ne aq. Buna kasa kasa daha da ucube olmuşuz
"Aramızda bir çırak-usta ilişkisi oturacak…
Bu olayı ”karanlık taraf” olarak düşünebilirsiniz, tam da oturur aslında."
Gibi, şunu kendime söyleye söyleye gezdiğimi hatırlıyorum aq
-
10 - “Aramızda bir çırak-usta ilişkisi oturacak… “
“Aramızda bir çırak-usta ilişkisi oturacak…
Bu olayı ”karanlık taraf” olarak düşünebilirsiniz, tam da oturur aslında.
Şuan kendini dışarı atıp bir dişiyle konuşanlar, farkı az da olsa görebilirler.
Söylediğim gibi, ben Harry Potter değilim ; ben bir alfayım ve size de öyle olmanın yollarını öğretiyorum.
Unutmayın, yazdıklarım sadece aramızdaki sohbetler ; iyice okuyun ve özümseyin.
Fakat asıl olay ben ve bilinçaltınız arasında…
Sizinle işim bittiğinde, siz de dişilere bunu uygulayacaksınız.
Bir dişi sizden hayatı pahasına nefret ederken, onu sikmeniz için size yalvaracak…
Alfa olmanın tanımı budur.
Direkt olarak altın vuruş yapmayalım.
Bugünlük bu kadar yeter ; yarın yine yardırırım buraya… ”
-
9 - “iyi ve evliliği hak eden dişiler var mıdır ?”
“iyi ve evliliği hak eden dişiler var mıdır ?
Sevecen ve anaç olanlar, çok iyi hissettirenler var mıdır ?
Yoktur…
Sadece rol keser.
Söylemiştim, çabuk unutuyorsun.
Fakat senin unutman sikimde değil ; muhatabım bilinçaltın ve o asla unutmaz.
Sen sadece genelkültür kazanıyorsun ; o ise gerçekliğini…”
-
8 - “Dişiler, erkeklerden nefret eder.”
“Annen de bir dişi…
Fakat o suçlu değil.
Çünkü senin yeteneklerini körelten onun bilinçaltının ona yaptığı baskıydı.
Dişiler, erkeklerden nefret eder ; ve mutlu birliktelikler alfa olmadığınız sürece yoktur.
Peki neden ?
Neden dişiler erkeklerden nefret eder ?
Cevap yine çok basit: Senden daha iyisini etrafında istemezsin.
Dişinin hormonları izin vermez buna…
iş bahsettiğim üzre bilinçaltında daha da bir teferruatlıdır.
Dişiler, erkek düşmanları olarak doğarlar ve anneleri de bu nefreti körükler ; senin annen ise bu nefreti bastıracak özelliklerini törpüler.
Annen seni neden sevdi ?
Bu çok açık, hiçbir yerde rastgelmemen dahi çok ilginç…
Annen hayatındaki ilk dişi modeliydi, seni sevdi, sardı sarmaladı, sıçtın temizledi, acıktın doyurdu, sana karşılıksız sevgi verdi.
Babasının hayrına mı verdi amuhagoduuum ?
Tamam sakinim.
Annen seni çok sevdi ; çünkü hormonları ve bilinçaltı ona seni sevmesini söyledi.
Senin ”sen” olman, onun seni sevmesindeki sebeplerden birisi bile değil.
Şuan hayatta annenin en nefret ettiği kişi senin yerinde olsaydı, onu deli gibi sevmeyecek miydi ?
Yani, annenin sana aşıladığı dişi modeli gerçek değil.
O sana sadece büyümende yardımcı oldu hormonları sayesinde ve büyütürken de törpüledi.
Sen de bunun farkında olmadan tüm dişileri hayatındaki ilk dişi rolü olan annenle değerlendirdin, sürekli yanıldın.
Annenin seni sevme sebepleri arasında sen, en son sırada bile olamayacak kadar önemsizsin.
Kafandaki dişi modelini parçala…
Çünkü onlar gerçekten değersiz ve bencil, seninle işim bittiğinde olan her ilişkinde bunu görüp ”adam haklıymış amk” diyeceksin, garanti ettiğim şeylerden birisi de bu.
Bir köpeğe yemek verirsen, ”aa bu bana yemek veriyor. o zaman bu tanrı olmalı” der.
Bir kediye yemek verirsen, ”aa bu bana yemek veriyor. o zaman ben tanrı olmalıyım” der.
işte bu yüzden çoğu toplumda dişiler kedilerle özdeşleştirilir ; iki taraf da nankör, bencil, sinsi ve vahşidir.
Fakat o vahşilik, alfa erkeğin vahşiliği yanında sönecek ve onun hakimiyetine girecektir.
Alfa kavramı her şeydir…
Çekip çeviren, soyların devdıbını sağlayan, tam bir mükemmellik abidesi.
Hayvanlar bunu kavgayla seçerler genelde.
Fakat insan zaten alfa olarak doğar.
Tek yapman gereken onu serbest bırakmak…
Bunları sadece muhabbet olsun diye anlatıyorum, kafanızda dursun fakat uygulamak için aşırı uğraş vermeyin.
Sadece alfa profili gözünüzde biraz canlansın…
Halen alfanın ne olduğunu tam olarak bilmiyorsunuz.
”Alfa, bir dişinin daima ciks düşündüğü erkek tipidir” desem, yarısını dahi tarif etmiş olamam.”
tümünü göster
-
7 - “Neden alfa yeteneklerinin dıbına smaç basıldı ?”
“Neden alfa yeteneklerinin dıbına smaç basıldı ?
Neden dişilere kur yapamıyorsun ?
Çünkü seni yetiştiren de bir dişi…
Cevap ne kadar basit, değil mi ?
Dişiler tarafından yetiştirilmiş bir erkek neslin tam olarak erkek-alfa olmasını beklemek onlara haksızlık olur.
Babanla beraber ava gitmiyordun, evde annenle beraber evcilik oynuyordun…
Şimdi anladın değil mi farkı ?
Tabii ki anladın.
Eski çağda yaşamadığımız için, değişime fazla açık olmayan alfa köreldi ; fakat değişimin ta kendisi olan kevaşe dişiler yükselişe geçti.
Binlerce yıldır ”şövalye, padişah, imparator” olan erkek, son yüzyılın çeyreğinde bir toplumsal baskıdan am gramı başına 5 oktav korkan kevaşelerin önünde boyun eğmeye başladı.
Peki dişiler bu cürreti nereden edindi ?
Onlara hadlerini bildirecek bir alfa erkeği yoktu. (Buradaki had bildirmeyi kafa göz dalmak anlayan barzo, terket blogu)”
-
6 - “Dişiler ve erkekler farklıdır.”
“Öncelikle dişiler ve erkekler farklıdır.
Bunu zaten biliyorsunuz ; fakat bizim amacımız asıl farkları keşfetmek ve bunların altındaki sebepleri aramak…
Daha önce de söylediğim gibi, sadece enteresan bilgiler vereceğim ben size ; gerisi zamanla mükemmel değişiminizi tamamlamanızla olacak.
Sadece özümseyin…
Her dişi aslında çok basittir.
Onları karmaşık kılan ise hayatın sizin alfa yeteneklerinizi sikip atmasıdır.
Onu okuma yeteneğin yoksa, nabza göre şerbet veremezsin…
Empati yeteneğinizi biraz da olsa kullandığınızda gözünüze çarpması gereken ilk olay, her dişi kevaşenin aslında her abaza erkek gibi ciks-aşk-mutluluk gibi olaylara bağımlı olması olayıdır.
Fakat buna rağmen bu huurlarda abazalık belirtisi görmezsiniz…
Sağlıklı olan her dişi kendisine telkin edildiği üzre kendini ağırdan satacaktır.
Dişiler, mükemmel bir şekilde rol keserler.
Yani, en güçlü anlarında ”yardıma ihtiyacı olan prensesi”, en aciz anlarında ise ”çin prensesi”ni oynayabilirler size…
Çünkü onlar erkekleri köleleştirmek için yetiştirildiler…
Okuduğu her masal, dinlediği her aşk şarkısında kendisinin üstün taraf olduğu kakıldı kafasına…
Annesi sürekli onu korudu kolladı ; erkek çocuklarına karşı dikkatli olmasını söyledi felan…
Annesi onu erkeklere karşı bu denli mükemmel bir biçimde şartlarken, sen çok geri kaldın.
Neden geri kaldın ?
Çünkü senin basit oyunlara yahut adaptasyonlara ihtiyacın yoktu…
Sen erkek çocuktun ve güçlüydün.
Fakat o güçsüz ve sinsiydi…
işi sinsiliğiyle halletmeyi annesi ona öğretti ve o da işe koyuldu.”