Ekonomik olarak muhtaç olmayan, tüm sosyalliğini kardeşlikteki alfalarla ve altın dişilerle gidermeyi seçebilecek alpha neden kasıntı olsun bilader?
Yani dış dünyanın insanlarına şu modda yaklaşıp ömrünün sonuna kadar mutlu yaşayabilir.
O da insan dediğin kısma katılıyorum. Acıma duygusu var bu adamda kimseye durduk yere kötü niyetle yaklaşacak değil.
‘Cringe yazılar okurken utanıyorum’ demişsin…
O senin kendi hissiyatından ibaret.
Yazıları yanlış alıp mantra gibi lise sınıfında tekrar ettiğin zamanlar utancını tetikler.
Moron saygısızlığına değinmişti alpha…
Gerçi iyi niyetin de tartışılır.
Edit:başlığı canlandırman güzel kardeşim.