• bugün (2)
  1. Ekonomik olarak muhtaç olmayan, tüm sosyalliğini kardeşlikteki alfalarla ve altın dişilerle gidermeyi seçebilecek alpha neden kasıntı olsun bilader?
    Yani dış dünyanın insanlarına şu modda yaklaşıp ömrünün sonuna kadar mutlu yaşayabilir.
    O da insan dediğin kısma katılıyorum. Acıma duygusu var bu adamda kimseye durduk yere kötü niyetle yaklaşacak değil.
    ‘Cringe yazılar okurken utanıyorum’ demişsin…
    O senin kendi hissiyatından ibaret.
    Yazıları yanlış alıp mantra gibi lise sınıfında tekrar ettiğin zamanlar utancını tetikler.
    Moron saygısızlığına değinmişti alpha…
    Gerçi iyi niyetin de tartışılır.

    Edit:başlığı canlandırman güzel kardeşim.
   tümünü göster