• bugün (2)
  1. Bir kere buranın yarısı hayvan gibi pozitif manipülasyon. Zamanında aklım nasıl da sikime inmiş okurken sadece karı kıza odaklanmışım. hadi baba hadi nasıl kızı sikecem onu söyle

    Ayrıca şimdi okuyunca bunlar çok kasıntı geliyor aq. Okey özünde bombastik konulardan bahsediyor ama "alfayı serbest bırakmak" ne aq. Buna kasa kasa daha da ucube olmuşuz

    "Aramızda bir çırak-usta ilişkisi oturacak…
    Bu olayı ”karanlık taraf” olarak düşünebilirsiniz, tam da oturur aslında."

    Gibi, şunu kendime söyleye söyleye gezdiğimi hatırlıyorum aq
  2. "Amacım size yaşamayı öğretmek…
    Her konuda kendine güven duymak, insanların kendine itiraf etmekten korktuğu tabuları yıkmak
    Mutlu olmak ve hayatını değiştirmek…
    Seni, sen yapacağım.
    Ne fazlası, ne de eksiği…
    içinde hapsettiğin asıl benliğini çıkarıp özgüvenle harmanlayacağım."

    Asıl olay bu, karı kızı geç. Tüm tabuları çıkarıp bakarsak bu adam da bir insan aq. o mental özgürlüğe bir şekilde yaklaşmış bir insan. Bu yazılar bayağı bir cringe ve dramatik ama yine de mental olarak özgür biri bu.
  3. Çok manipülasyon var ya. "Hepsi kölen olacak", "Her dişi önünde eğilecek" bu tarz güç fantezileri özellikle 17 18 yaşındaki incici 31cilere çok tatlı gelmiştir, ben de dahil. Tatlı zehir gibi aslında. istediğin her şeye (Am ve statü) ben sahibim ve beni dinlemek zorundasın.

    “Yeteneklerini keşfettiğinden beri hoşuna giden her dişiyle yatan birisi olarak, sana bunları garanti ediyorum. Garantime itimadın yoksa ”yapay abazalık” akımınla biraz daha taşak geçip, gece yine yalnız uyuyabilirsin" Eskiden senin sikik durumundaydım; Ya benim dediklerimi doğru kabul edersin ve dişiler kölen olur, ya da 31'e devam

    "Erkeğim diye gezmemelisin bence"

    ilk 10 sayfa Komple "önce yarala, sonra ilacı sat" taktiğiyle gidiyor.
  4. @11, @12 aslında kasıntı falan değil. modern insanlara rol model karakterler gerekliydi ve "sigma" diye bir şey uydurdular; artık "sigma" karakterini "alfa" olarak gördükleri ve bunu sıradan hale getirdikleri için sana öyle geliyor.
    inan bana karı-kız olaylarında üstün hale gelmeye başladıkça çok sıradanlaşıyor bir kız tavlamak. aslında cevabı basitti.
  5. Ekonomik olarak muhtaç olmayan, tüm sosyalliğini kardeşlikteki alfalarla ve altın dişilerle gidermeyi seçebilecek alpha neden kasıntı olsun bilader?
    Yani dış dünyanın insanlarına şu modda yaklaşıp ömrünün sonuna kadar mutlu yaşayabilir.
    O da insan dediğin kısma katılıyorum. Acıma duygusu var bu adamda kimseye durduk yere kötü niyetle yaklaşacak değil.
    ‘Cringe yazılar okurken utanıyorum’ demişsin…
    O senin kendi hissiyatından ibaret.
    Yazıları yanlış alıp mantra gibi lise sınıfında tekrar ettiğin zamanlar utancını tetikler.
    Moron saygısızlığına değinmişti alpha…
    Gerçi iyi niyetin de tartışılır.

    Edit:başlığı canlandırman güzel kardeşim.
  6. @13 popüle kültür, manipülasyonu "şeytani bir araç, çıkar meselesi" olarak kabul görüyor halbuki işin aslı bu değil; manipülasyon bir insan yönlendirme sanatıdır, negatif de olsa pozitif de olsa...
    bunun cevabını kendin verdin zaten.
    adamın kendisi de açıklıyor "şu an yaptığım şey NLP'dir" diye.

    "hepsi kölen olacak" "her dişi önünde eğilecek" gibi telkinler, vaatler sadece test ürünü; ileride gerçekten hakettiğini görmek için anne sikmeye başlıyor tcma zaten.

    "istediğin her şeye (Am ve statü) ben sahibim ve beni dinlemek zorundasın."
    evet, "çokta sikimdeydiniz açıkçası, okumayın siktirin gidin" dediği halde halen okumaya devam ediyorlardı, wtf?
    bu durum bu adamın problemi değil.

    "“Yeteneklerini keşfettiğinden beri hoşuna giden her dişiyle yatan birisi olarak, sana bunları garanti ediyorum. Garantime itimadın yoksa ”yapay abazalık” akımınla biraz daha taşak geçip, gece yine yalnız uyuyabilirsin"

    ilk cümlesine katılıyorum çünkü bizzat şahit oldum doğruluğuna. her defasında da "adam haklıymış amk" dedim.

    "Eskiden senin sikik durumundaydım" bu düşüncen, eskiden o adamın bu halde olmasına tekabül etmez.

    "Erkeğim diye gezmemelisin bence" ee, ne bekliyorsun ki? haklı gayet. manipületif bir yanı yok bu cümlenin.
  7. @15 ben de ilk baş okuyunca iyi niyetli bir yazı göremedim fakat sorgulayıcı bir yaklaşım olarak yorumladım. umarım öyledir.
  8. @15 Niyetimi kötü algılaman tamamıyla senin içinin kötülüğünü gösteriyor güzel kardeşim. Test edilmeyen ve sorgulanmayan hiçbir bilgi gerçek değildir/gerçek hayatta işlevsizdir. O sebeple yazıyı manipülasyonlardan ayırıp içindeki güzel kısmı alman gerekiyor. Sen değil miydin topluca başlığı yorumlayalım diye. Al sana yorumlama ve analiz etme fırsatı, bana hakaret edeceğine çıkarımlarını ve analizlerini yaz.
  9. @16 Evet ama yine de bir bilgi alacağın zaman manipülasyonlarından sıyırıp almak gerekiyor o bilgiyi agacım. Şunun farkındayım, 17 yaşındaki ergen incicilere bilgiyi ham şekilde veremezsin. Manipüle edip gütmen gerekir. Ama biz oraları çoktan aştık hacı. Bizim artık manipülasyonu muz kabuğu soyar gibi ayıklamamız ve ham bilgiyi yememiz gerekiyor. Neyin manipülasyon olup neyin ham bilgi olduğunun farkında olmak lazım

    Manipülasyon kötü demiyorum, insan ilişkilerinde olmazsa olmaz bir şey. Ama işin içine bilgi felsefesi girince hiçbir anlamı yok.
  10. "Sen değil miydin topluca başlığı yorumlayalım diye. Al sana yorumlama ve analiz etme fırsatı, bana hakaret edeceğine çıkarımlarını ve analizlerini yaz." açıkçası ben de bu amaçla açtığını düşünüyorum. devdıbının gelmesi dileğiyle.