Bir kere buranın yarısı hayvan gibi pozitif manipülasyon. Zamanında aklım nasıl da sikime inmiş okurken sadece karı kıza odaklanmışım. hadi baba hadi nasıl kızı sikecem onu söyle
Ayrıca şimdi okuyunca bunlar çok kasıntı geliyor aq. Okey özünde bombastik konulardan bahsediyor ama "alfayı serbest bırakmak" ne aq. Buna kasa kasa daha da ucube olmuşuz
"Aramızda bir çırak-usta ilişkisi oturacak…
Bu olayı ”karanlık taraf” olarak düşünebilirsiniz, tam da oturur aslında."
Gibi, şunu kendime söyleye söyleye gezdiğimi hatırlıyorum aq