7 - “Neden alfa yeteneklerinin dıbına smaç basıldı ?”
“Neden alfa yeteneklerinin dıbına smaç basıldı ?
Neden dişilere kur yapamıyorsun ?
Çünkü seni yetiştiren de bir dişi…
Cevap ne kadar basit, değil mi ?
Dişiler tarafından yetiştirilmiş bir erkek neslin tam olarak erkek-alfa olmasını beklemek onlara haksızlık olur.
Babanla beraber ava gitmiyordun, evde annenle beraber evcilik oynuyordun…
Şimdi anladın değil mi farkı ?
Tabii ki anladın.
Eski çağda yaşamadığımız için, değişime fazla açık olmayan alfa köreldi ; fakat değişimin ta kendisi olan kevaşe dişiler yükselişe geçti.
Binlerce yıldır ”şövalye, padişah, imparator” olan erkek, son yüzyılın çeyreğinde bir toplumsal baskıdan am gramı başına 5 oktav korkan kevaşelerin önünde boyun eğmeye başladı.
Peki dişiler bu cürreti nereden edindi ?
Onlara hadlerini bildirecek bir alfa erkeği yoktu. (Buradaki had bildirmeyi kafa göz dalmak anlayan barzo, terket blogu)”