-
Uyanmamak isteyen orusbu evladı istediği uykuya devam edebilir
-
ikimiz de ne olduğunu biliyoruz kasmana gerek yok.
edit:azio'ya adminlik verildiği gibi, zamanında syndicate betasına bçsy başlığını paylaşma görevi verildiği gibi senin de betalığı sınırsızca sergilemen için bu ortamın bittiği konusunda gaz verilip manipüle edildiysen tamamen senin problemin.
ben ibret alıyorum.
seninle ego yarışına falan da girmeyeceğim amk...
istediğin kadar kendini şişirip sitedeki arkadaşlardan küfür yeme özgürlüğüne sahipsin.
gereken cevabı verip sakladıklarını fazlasıyla ortaya döktüm;geçmişten bugüne kadar.
şimdi siktir olup gidebilirsin.
-
Yoksa hala şahsi bi cevap mı bekliyosun "mentor"dan.
Benim yazdıklarımı görmüyor olman senin en büyük problemin değikmi?
-
'Nefretin de benim telefonun ekranına kadar geliyor dıbınakoyim.'
adamın alfası, beta nefretinin alarmını verdi.
bu huur çocuğu da düz yazıyla milleti kekleyecek amk...
-
Ne oldu, ayak bastığın zemin sarsıldı mı? Ne oldu tutunduğun demirler aslında pranga mıymış? Ne oldu gerçek sandıklarını gerçekliğinden yozlaşmış halde hissedince kendini saldırıya geçme konusunda ikna mı ettin
-
Nefretin de benim telefonun ekranına kadar geliyor dıbınakoyim.
-
Beklentilerin ve kalıplarını kim ayarladı lan senin xd?
-
söylediğiniz şeyin gerçekliğine güveniyorsanız laflarınızı süsleme çabanız yahut bunu karşı tarafa dayatma çabanız olmaz zaten beyler.
hele mesele bir kitlenin eğitiminin bittiğini haber vermekse 'ben haber edeyim kabullenirseniz ekime kabullenmezseniz sikime' mesajını da ilk cümleden vermiş olurdunuz.
bu şarlatan da diğer betalar gibi arada bir piyasaya çıkıp saçmalayacak yapacak bir şey yok.
siklenmemiş zaten...
-
Kendi inancından şüphen olmasa 1 saat burada ekmek mi beklersin orusbu
-
'çöplük karıştırmayı bırak, tozlanırsın (haykırdım).'
haklısın huur çocuğu beta.1 saatimi çevirdiğim kitaba versem kitap bitmiş olur.
seni çürütmek için direkt ağzından çıkan cümleleri buraya taşımaya gerek yok;beta üslubunla kendi kendini çürütüyorsun zaten.