ikimiz de ne olduğunu biliyoruz kasmana gerek yok.
edit:azio'ya adminlik verildiği gibi, zamanında syndicate betasına bçsy başlığını paylaşma görevi verildiği gibi senin de betalığı sınırsızca sergilemen için bu ortamın bittiği konusunda gaz verilip manipüle edildiysen tamamen senin problemin.
ben ibret alıyorum.
seninle ego yarışına falan da girmeyeceğim amk...
istediğin kadar kendini şişirip sitedeki arkadaşlardan küfür yeme özgürlüğüne sahipsin.
gereken cevabı verip sakladıklarını fazlasıyla ortaya döktüm;geçmişten bugüne kadar.
şimdi siktir olup gidebilirsin.