-
ayrı ayrı bölümlere elektirik mi yolluyosunuz amk. birinizde bir itopyadan bahsediyo zaten hiç anlamıyorum. anlamak yeterli olmuyo demiştin. sevgiyle bakıyorum yine anlayabildiğim bir kaç olay
-
bi diğer açı anlamam gereken bir yer kalmaması. buradan yola çıktığımda zannediş çok oluyor.
-
ama ben neden birşeyleri bir yerlere bağlamaya çalışıp kısık bir beklentiye giriyorum ki, vur oynasın çal patlasın amq
-
@artboy iyi biliyorum ki birisine modluk verirsem sitenin anasını siker.
-
bana ver, ben analara hürmet gösterir el üstünde bakarım
-
sadece, yaşayıp gitmek.
-
umudu sikip attım. yaşayıp gitmeyi sikip attım.
-
başka çare mi var dıbınakodum
-
zaten düşündüğün de çare gerektiren bir durumda yok, her halükarda biraz biraz duygularla donatılmış mantık abideleri ile etrafın dolu olduğunu görüp sınavının bu olduğunu anlayıp kendininde melek olmadığını onlar kadar kötü davranabildiğini sezip yaratıcının yaratmış olduğu acziyet içerisindeki aciz bir kul olduğunun değerini bilmek gerekiyor. bunlarda cevapları olmayan sorularım. ama vardır illaki bi sebebi yani cenette belki bu dünya hayatındaki algı zeka veyahut sahip olduklarımızın daha farklı bi sahip olduklarımıza dönüşeceğini düşünerek avutuyom kendimi. avutmasam da bi çare yok nasılsa aksljdaskjdasjda
-