zaten düşündüğün de çare gerektiren bir durumda yok, her halükarda biraz biraz duygularla donatılmış mantık abideleri ile etrafın dolu olduğunu görüp sınavının bu olduğunu anlayıp kendininde melek olmadığını onlar kadar kötü davranabildiğini sezip yaratıcının yaratmış olduğu acziyet içerisindeki aciz bir kul olduğunun değerini bilmek gerekiyor. bunlarda cevapları olmayan sorularım. ama vardır illaki bi sebebi yani cenette belki bu dünya hayatındaki algı zeka veyahut sahip olduklarımızın daha farklı bi sahip olduklarımıza dönüşeceğini düşünerek avutuyom kendimi. avutmasam da bi çare yok nasılsa aksljdaskjdasjda