• bugün (2)
  1. insanların gerçek yüzleri niçin kaosta belli olur? Steril bir sanal 2d ortamında kadın/erkek gruplarına çeşitli kaos ortamları oluştururdum. Hepsi kabile savaşçısı gibi olurdu
  2. Lan Azio yannanı. Çaylakları aç. Ustanın olmadığını düşündüğün fake hesapları da aç. Tekrar tekrar ısrar ederim gerekirse ananla biskuvi çay partisi yaparım aç lan siktirme blogunu bana şimdi
  3. Hyloth küstün mü koçm. Niçin yazmıyosun. Bisküvini elinden mi aldık amk
  4. @1 birkaç yıl önce arkadaşımla açtığım siteye gelip 'alfa mevzuları boş işmiş kendi hayatınıza odaklanın' diyen huur çocuğu ne ara 'mentor of shadow assassins' oldun ölmüşlerini sikeyim xd
  5. Sen de planın bir parçasıysan parçaları anılarınıza doğru uzattım xde
  6. Nerden hortladın lan sen
  7. Son gördüğümde 2 sene önce siliklenniştin
  8. @159 hangi siteden baktın amk?
  9. alphaya ve öğretiye sallıyordun atın yannanı.
    arattırma şimdi bana siteyi.
  10. Öğreti sandığın şeye.