-
Ya da uyanıp inkar etmek yerine yüzünü gerçeğe çevirir
-
Yada uyanıp doğru sandığın onur ahlak erdem iyilik doğruluk savaşçısı gibi dünyevi sırtına yük olmuş duygulardan sıyrıl. Kanatların çıktı oruspu evladı doğruluktan melek oldun ucuyosun
-
@182 bahtsızbedevi, blacktyler beta değil mi sence sikik?
-
Ağzını topla, yada toplama toplumun kuduz itlere de ihtiyacı var, oğlum kır şu nefretini, bak ağzın köpüklü köpüklü sağa sola saldırıyosun hoş olmuyor. Egpnu tanrın ilan ettiysen herşeyi herşey görürsün sen sik kırığı
-
@155 bi hayatım var çünkü yarram. koçum yazmış bir de zujahahaah
-
142, Yine yanlış
"sen; potansiyelini tembelliğine kurban etmiş, konfor alanında çürürken "ben acı çekiyorum demek ki gelişiyorum" sanrısına tutulmuş... "
dışında. Çözülebilir ama
-
Bu arada hala anlayamıyorum hangi gerçekliğin doğru olduğunu. Tek bildiğim bazı yazılar çer çöp bazı yazılar ise beni geliştiriyor. ağlamak yok oyuna devam
-
Bir tane bilgi yok yazılarında yarramın üsluba bak hahahah. tanımsızlık diye götünü yırtıp zamansızlığı dilinden düşürmeyen bebe
-
o karanlık, o "black" kimliği; kaçmak için değil, yazım hatası yapmak içindir.
gerçek bir Alfa yazım hatası yapar...
yazım hatasını cehaletten değil; inatla, bile isteye yapar.
üstüne babasından aldığı aylık 10k lirayla "yaz... atayım" der
çünkü; ayna, sistem, tanımsızlık ve zarttirizort...
-
Gerçek bir alfa babasından 10k almaz...
15k hiç almaz...
20k alır.
dıbinaçaktımın fakir evlatları...