• bugün (2)
  1. Gerçek bir alfa babasından 10k almaz...
    15k hiç almaz...
    20k alır.
    dıbinaçaktımın fakir evlatları...
  2. o karanlık, o "black" kimliği; kaçmak için değil, yazım hatası yapmak içindir.
    gerçek bir Alfa yazım hatası yapar...
    yazım hatasını cehaletten değil; inatla, bile isteye yapar.
    üstüne babasından aldığı aylık 10k lirayla "yaz... atayım" der
    çünkü; ayna, sistem, tanımsızlık ve zarttirizort...
  3. Bir tane bilgi yok yazılarında yarramın üsluba bak hahahah. tanımsızlık diye götünü yırtıp zamansızlığı dilinden düşürmeyen bebe
  4. Bu arada hala anlayamıyorum hangi gerçekliğin doğru olduğunu. Tek bildiğim bazı yazılar çer çöp bazı yazılar ise beni geliştiriyor. ağlamak yok oyuna devam
  5. 142, Yine yanlış

    "sen; potansiyelini tembelliğine kurban etmiş, konfor alanında çürürken "ben acı çekiyorum demek ki gelişiyorum" sanrısına tutulmuş... "

    dışında. Çözülebilir ama
  6. @155 bi hayatım var çünkü yarram. koçum yazmış bir de zujahahaah
  7. Ağzını topla, yada toplama toplumun kuduz itlere de ihtiyacı var, oğlum kır şu nefretini, bak ağzın köpüklü köpüklü sağa sola saldırıyosun hoş olmuyor. Egpnu tanrın ilan ettiysen herşeyi herşey görürsün sen sik kırığı
  8. @182 bahtsızbedevi, blacktyler beta değil mi sence sikik?
  9. Yada uyanıp doğru sandığın onur ahlak erdem iyilik doğruluk savaşçısı gibi dünyevi sırtına yük olmuş duygulardan sıyrıl. Kanatların çıktı oruspu evladı doğruluktan melek oldun ucuyosun
  10. Ya da uyanıp inkar etmek yerine yüzünü gerçeğe çevirir