• bugün (2)
  1. Güç elime ilk geçtiğinde pisliğe daldım. Pisliğe dala dala temizin önemini anladım amk.
    Güce bağımlı olan birisi sade midir
  2. Adam bana bunları sağladı. Zemin verdi. Zaten ilk analizim de zemin verişi olmuştu.
    Ne kattım üstüne xd
  3. Tcmadan önce >_< olan ifadem tcmadan sonra XD OLMUŞTU SEN ANAN YANi
  4. Kötü kişilikler kendileri yüzünden açlıkları güç bağımlısı olmaları yüzünden hiç birşey anlamadı. Benim gibi o yoklukta sığınmış araf tiplerde iyi ve kötüyü gördü.
  5. Adam ben manipulatörüm dedi. Adam ben kötü birisiyim demedi. Yaptıklarının da karşılıksız bir eğlence -kendisnin öyle görmesi.- olması sisteme bir çok iyi kişilik kazandırdı. Ama daha çok kötü kişilik.
  6. Söylenecek olan her iftira ve yaftalamanın da önü kesildi. Liboş elli türlü iftirayla bugünkü düşeceğim zemini hazırladı. .
    Peki ben nasıl uyandım. Yada öyle hissettim?
    Çünkü deveye diken insana siqen yaranır xde
  7. Alfa analizi; saf muhakemeli bakış sahibi adam
  8. insanı kısıtlayan herşey. Da vinci misalen bir çok yelpazeye sahiptir. Hiç kısıtlı da hissetmemiştir kendini -black tyler monalisa bile soluor qoçum-
  9. Bu adam dolaylı olarak bir çok şey öğretti. peki ben bunları öğrenemeyecek miydim?
    -cenabet anana selam- hayır. Çünkü ben hep sulugöz şikayetçi memnuniyetsiz bir orusbu evladı olduğum için birde içimde çok az minnacık sevgi kırıntısı beslediğim için bu adamı takip ettim. Takip etmem gerekir miydi?
    Neden aç gibi hacıtylera saldırdım.
    Neden içinde bulunduğum oluşum anlamlı ve açık şeyler yazarken ben kayboldum.
    ilizyon yoktu. ilizyon ve kurgular sikik beynimin eseri. Çünkü sadeliği kullandılar kurgu için. Çünkü sadece saf olan anlayacaktı .
  10. Bu adam bana değer vermeyi öğretti gerektiği kadar. Kendime özen göstermemi.
    Ben hiç birisini yapmadığım halde bu adamı neden takip ettim