-
Cevap başlıkta. Bu farkındalık ile tekrar başlığa dönmeliyim
-
Ve beyler işin açığı tcmayı neden takip ettiğimi tanımlıyamıyorum. Ama hayatta da takip edilen bir sürü mal tanıyorum.
Tcma bu konuda takip edilinmesi gereken bir kişi olduğuna inanıyorum
Bir lider gözü ile bakıyorum . Hayırlısı. Umarım gerçekten öyle bakıyorumdur.
-
Belkide ben tek anlama kanalize etmiş seni kafamda küçültmek istemişimdir. Olsun onu da anana sor.
-
Belkide küçümsememişsindir. Belkide her insanın farketmesi gereken hiç bir şekilde tam olamayacağı hissidir. Anana sor
-
"atlığınızın içinde, o "bir bok olamama" gerçeğinizle baş"
insan hayatı sırf seninle aynı yolu takip ediyor diye bu kadar küçümsenir mi oruspu cocu
-
Zaten "başlığa yazan yetersizler neden orada olduklarının farkında değillerdir demişti birisi çok önceden. Yabana atmışım
-
Belkide tek mevzu minnet duygusudur
-
Peki bunca şeyden sonra bu adamı niçin takip etmeliyim?
Sadakat?
Dostluk?
Yoksa sadece ustam olduğu için mi. Evet.
-
Unutmak değilde ta 4-5 sene sonra anladım yani yalnış olmasın.
Bilginin isw kolay elde edilmediğini sike sike elde etmem gerektiğini de yeni anlamıştım.
Zaten son kulvarda gözüm açıldı test olduğunun farkına vardım amq
-
Kesinlikle değildir ya. Gücü ota boka harcamıştım. Doğru işlere değil. Tamam üç beş kitap okudum ama mevzunun insanlarda doğal oluşan sosyallik olgusu olduğunu unutmuştum amq