-
başlık açılmıştır
-
menfaatler ve beklentilerden uzak bir hayat sürelim, biraz da böyle test edelim; elimize ne geçecek görelim.
-
şuan dengesiz duran şartların beni bu yönde yönlendirmesine müsade etmemeliyim. şartları değiştirmeliyim.
-
nereden başlayacağımı bilmiyorum. ama bu soru boş çünkü nerede bitireceğimi de bilmiyorum. veyahut ne yönde gideceğimi.
o yüzden elimdekilerle dewamqe
-
neyin önemli olduğunu unutmamalıyım. insanların algıları değil, kendi hayatım. kritik ve delici xdee
-
eğer bir kale oluşturacaksam, kaleyi nasıl ve ne şekilde kurgulayacağım insanların algılarına göre şekillenmemeli. insanların sikko algıları bizzat elimde şekillenmeli
-
travmatik olarak zorbalık mağduru olabileceğimi çoğu seçimleriminde bu yönde şekillendiğini düşünüyordum ufak bir sızı gibiydi yani lanacaba gibi.
-ben özel hayatımda mağdur muyum?
-ben psikolojik zorbalığa mı maruz kalıyorum özel hayatımda?
-benim seçimlerimi duygularım nasıl etkiliyor?
-ben dünyayı kurtarmakla mı mükellefim?
-
-ben etrafımdan ne derece sorumluyum?
-ben insanlara menfaat sağlamaz isem neler yaşanır?
-ben mecbur muyum?
-tek seçenek bu mu?
-seçilmiş seçeneklere maruz bırakılmak özgürlük müdür?
-ben köle miyim amq?
-
-korkularım hayatımı nasıl etkiliyor?
-korkularım neler?
-neden korku?
-korkuyu oluşturan durumlar?
-
Birilerinin istemesi mi, benim istemem mi önemli?
kişilik sınırlarım neler?
kililik sınırlarımı ihlal edenleri ne derece sikmeliyim?