-
kanka klibi izlesen sözlerine baksan ne demek istediğimi anlayacaksın.
“Sadece ben ve kendim
Ölene kadar yalnız devam edeceğim
Çünkü hayatı yaşamak için kendime sahibim
Tutacak bir ele ihtiyacım yok, gece soğuk olduğu zamanlarda bile
Bu ateş ruhumun içinde”
-
demek istediğim o değil kanka.
neyine omega-alfa dedin onu merak ettim. hakaret etmiyorum yanlış anlama.
-
Temiz bir kişilikle gücünü akılla birleştirip sergileyen omega/alfadır kardeşim.
illa sergilemesine gerek yok hareketlerinden anlarsın.
-
-
macklmore de alfadır
-
@14 şu platformda justin bieber paylaşılacağı hiç aklımdan geçmezdi aq
-
@16 bu şarkıyı, usta dediğin adam olan my7, yıllar önce paylaşmıştı.
-
sen my7 mısın amk?
-
https://youtu.be/Q1yZ1cSBWh8?si=knUv7_MRLWoObQOv hey alpha boy hey hey hey alpha boy bu şarkıyı duyduğumda vay amk kadın ne açık sözlü deyip ilgi duymaya başlamıştım sonra öğrendim ki eleman transmış
-
translara karşı doğal bir çekilim duymana hiç şaşırmadım canım karşim