• bugün (2)
  1. kanka klibi izlesen sözlerine baksan ne demek istediğimi anlayacaksın.

    “Sadece ben ve kendim
    Ölene kadar yalnız devam edeceğim
    Çünkü hayatı yaşamak için kendime sahibim
    Tutacak bir ele ihtiyacım yok, gece soğuk olduğu zamanlarda bile
    Bu ateş ruhumun içinde”
  2. demek istediğim o değil kanka.
    neyine omega-alfa dedin onu merak ettim. hakaret etmiyorum yanlış anlama.
  3. Temiz bir kişilikle gücünü akılla birleştirip sergileyen omega/alfadır kardeşim.
    illa sergilemesine gerek yok hareketlerinden anlarsın.
  4. https://www.youtube.com/watch?v=R4em3LKQCAQ ne düşünüyorsun
  5. macklmore de alfadır
  6. @14 şu platformda justin bieber paylaşılacağı hiç aklımdan geçmezdi aq
  7. @16 bu şarkıyı, usta dediğin adam olan my7, yıllar önce paylaşmıştı.
  8. sen my7 mısın amk?
  9. https://youtu.be/Q1yZ1cSBWh8?si=knUv7_MRLWoObQOv hey alpha boy hey hey hey alpha boy bu şarkıyı duyduğumda vay amk kadın ne açık sözlü deyip ilgi duymaya başlamıştım sonra öğrendim ki eleman transmış
  10. translara karşı doğal bir çekilim duymana hiç şaşırmadım canım karşim