• bugün (2)
  1. Karşıdaki kişiyi suçlu hissetirince de enerji çalabiliyorsunuz.
  2. yani burada altta verilen mesaj şu ki bilgi birikimin olmadığı halde, manipülasyon yeteneğin olmadığı halde bu tür şeylerin peşinde koşarsan sikilirsin kanka.
    bilgi birikimi, kültür, akıl oyunları vb. önemli faktörler.

    bazı tartışmalarda pasif kaldığım durumlar oldu ki gerçekten yetersiz hissetmiştim kendimi.

    örneğin tcma'nın başlığı ilk açtığı zamanlara bak.
    o verdiği değerli bilgiler, kimse tarafından bilinmiyordu.
    kiminin ilgisini çekti, destek geldi başlığa; kiminin dikkatini çekti, saldırdılar.
    tcma, enerji çalma olayını öylesine iyi yapıyordu ki, bunu üzerinde hissedebiliyordunuz fakat tcma bir süre sonra kendini dizginledi.

    enerji çalma olayıyla verilen örnek olan "kendisiyle konuşmayacağınızı düşünen kız" olayı sadece şaşırtmayla ilgili; beklentileri kırmak yani.
    enerji çalma bununla sınırlı değildir.
  3. bir kaos ortamındayken, tartışmalarda aktif olup ortalığın dıbına koyarsanız enerji çalarsınız.
    bir ortamdayken, kimse konuşamıyor, ortamı siz domine edip herkes size ortak oluyor ve kıskanılıp laf atılan biri olup yine ortalığın anasını sikerseniz enerji çalarsınız.
  4. Taktik verin dedim işte futbol oynamıyorum
  5. önceki sözlükte de vardı bu başlık ilk my7 bahsetmişti zaten ne hatırlamıyorum ama enerji çalmayı zaten anlattı amk şaşırtmak kısaca anlamayacak birşey yok ama enerji çalmak değil "enerji çalımı" bundan çok farklı birşey değil imla farklılığı mı söz konusu yoksa futboldaki çalım atmak gibi birşeyse eğer şunu söylerim gir çalımcı oyuncuları izle fikir versin o zaman amk aynı şey onlarda çalım atıp adam eksiltirken emin ol enerji çalıyorlar gerek çalım attığı gerek izleyen kişilerden güzel çalım şaşırtır çünkü şimdilik benden bu kadar virgül noktalama kullanmıyorum
  6. Bir şeyin boşa olup olmadığını belirleyecek ölçü sen değilsin fire.
    Senden zayıf olanlara yol göstermek ve iyiliklere sevk etmekle mükellefsin.
    Aksi takdirde kendini sağlıklı ve aşmış zanneden bir hastalık yumağı olursun.
    Kendini kalabalık olarak gördüğün insanlardan yukarda görme bir zamanlar sende onlar arasındaydın.
  7. @18 hayır.
    Toplum ve çevren sana bunu yaptığı için zaten hastalandın.
    Sistematik bir şekilde gerek bilinçli gerek bilinçsizce enerjin çalındı ve betalaştın.
    Sevginin, iyiliğin yoğun olduğu bir çevrede yetişseydin bunlar olur muydu?
    içinde hissettiğin derin yaralar ve yetersizlik hissin seni onay alma ihtiyacı hisseden.
    iktidar hırsıyla insanları sönürmek isteyen bir golluma çeviriyor.
    Bu savaştığımız şey zaten.
    önce kendini tamir etmeden içindekini atmadan faydalı olamazsın.
  8. @20 yalvar dıbına çaktığım xd
  9. @13 sonuçta eleman kaybolan enerjiyi gerek fiziksel, biyolojik,enerjisel olarak çakralarıyla falan yerine koymaya çalışacak çalınan enerjiyi. zarar vermek derken bunu mu kastediyorsun?
    Sonuçta o enerjiyi boşuna harcayacak bence kim olduğu önemli değil enerji çalınmalı.
  10. Not olarak kendi bulduğum bir şey değildir.
    Ustanın daha önceki yazılarını hatırladım başlığı görünce.