-
@18 hayır.
Toplum ve çevren sana bunu yaptığı için zaten hastalandın.
Sistematik bir şekilde gerek bilinçli gerek bilinçsizce enerjin çalındı ve betalaştın.
Sevginin, iyiliğin yoğun olduğu bir çevrede yetişseydin bunlar olur muydu?
içinde hissettiğin derin yaralar ve yetersizlik hissin seni onay alma ihtiyacı hisseden.
iktidar hırsıyla insanları sönürmek isteyen bir golluma çeviriyor.
Bu savaştığımız şey zaten.
önce kendini tamir etmeden içindekini atmadan faydalı olamazsın.
- bugün (2)