-
gardaşımmm şu sıralar çok heyecanlı görüyorum seni, önce bi soluklan sakinleş.
sonra oturur konuşuruz bunları
-
@3 gardaşım sorun sende değil bence alım olmadığından buralardayız.
Bana öyle dendi.
-
Her erkek alfa olarak dünyaya gelir kısmı beni çok etkiledi.
Bir erkek evladı akıl baliğ olana dek kömürlükte dış dünyanın hastalıklı ideolojilerinden uzakta kömürlükte besleyeceğim.
13 yaşına falan gelince piyasaya çıkarıp monark ilan edeceğim.
Tek rakibi köy muhtarı olduğundan onu devirmesi kolay olacak ve simülasyonda gereken özgüveni inşa edecek.
Yayılımcı politika izlemesini umuyorum.
Her 100 yılda istisnasız gelen liderler böyle doğuyor işte…
Biz size her 100 yılda bir istisnasız bir lider göndeririz hala inkar edenlerden mi olacaksınız?
-
gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
hala buradaysak sorun bizde
-
Dışarıda kalanların sesi olmak için geldim.
Bu kardelenleri de bir mektebe neyim yazdırın amuğaçakim.
John deree traktörümü satıp köye 10-20 tane metin2 kaldıran bilgisiyarlı mekteb kuracağım.
Siber alfalar yetiştireceğim.
-
Gelmeliler