• bugün (2)
  1. gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
    hala buradaysak sorun bizde
   tümünü göster