Her erkek alfa olarak dünyaya gelir kısmı beni çok etkiledi.
Bir erkek evladı akıl baliğ olana dek kömürlükte dış dünyanın hastalıklı ideolojilerinden uzakta kömürlükte besleyeceğim.
13 yaşına falan gelince piyasaya çıkarıp monark ilan edeceğim.
Tek rakibi köy muhtarı olduğundan onu devirmesi kolay olacak ve simülasyonda gereken özgüveni inşa edecek.
Yayılımcı politika izlemesini umuyorum.
Her 100 yılda istisnasız gelen liderler böyle doğuyor işte…
Biz size her 100 yılda bir istisnasız bir lider göndeririz hala inkar edenlerden mi olacaksınız?