• bugün (2)
  1. ulan azio denen siqilmis veritabanı bekçisi, elindeki üç kuruşluk silik atma butonunu excalibur kılıcı sanan o qaşar evladı vizyonunun amina sunucu kabini fırlatıp hepinizi 404 hatasına gömeyim. güldüm.

    neymiş, "oyun parkı sunmuş" da "tolerans gösteriyormuş"... ulan yarram, senin o ağır lafları kaldıramayıp ağlaya ağlaya önceki hesabıma attığın o siqilmis siliğin, benim frekansımda anca tuvalet kağıdı hükmündedir topram.

    sen o panelin arkasına saklanıp, acı gerçekler yüzüne vurulunca kan gölüne dönen o ılık ruhunla kendini sanal tanrı sanırken; biz o taptığın sitenin kodlarına zif döküp yeni hesapla o siqilmis aklınla oynamaya devam ediyoruz evlat.

    "my7/tcma gibi olamıyorsunuz" diye aklınca teşhis koyan o östrojen basan zihninin amina kilit vurayım.

    ulan orusbu çocuğu, alfa adam senin o kokmuş çöplüğünde kumdan kale mi yapar? biz o oyun parkının kumunu alır, senin o siqilmis moderatörlüğünün üstüne beton niyetine dökeriz aminaçakim.

    sana özelden "silik at şunlara" diye yalvaran o ucube kitlenle o ölü forumda birbirinizi ağırlayıp alfa rolü kesmeye devam edin. senin otoriten anca o ezik hareminde geçer qahbenin eniği.

    küllerinden doğduğumu sandın ama ben senin o çöplüğünü yakmaya gelmiş ateşim xdeee. şimdi o admin panelini yavaşça yere bırak ve siqilmis klavyenden uzaklaş.

    yıkıl karşımdan buton faresi yarram, git o boş sitende kendi kendine silik atıp uyu.

    veritabanını_çökertecek_mimiksiz_bakuş atup sirittum xdeee.
  2. bunların yalaka kankası bir huur çocuğu da geldi.
    ben size toplaşın diye bir oyun parkı sundum ve kumdan kale bile yapamadınız dıbına koydumun gerizekalıları.

    kancık'ı hacklediğimi düşünüp, ağlayıp, arkamdan sallayan artboy...
    herkes özelden "silik at şunlara" diye yazarken ben tolerans gösteriyordum sizlere ki haksız da sayılmazlarmış.

    sen de siktir git şimdi ikiyüzlü huur çocuğu.
  3. Zincirlerinizi kırmak mı istiyorsunuz? Aşmak mı istiyorsunuz? Ananız za xd
  4. Dövüşmen guzum,
  5. Sen hangi diyarın malısın lan he?
    Sen hangi tiyatro da baş kahraman olduğunu düşünüyosunki sikik senin eleştirini yapalım.
    Kal şimdi tek başına, boş siteyle bakış yapay zeka
  6. hala my7/tcma gibi olmak için ıkınıyorsunuz ve başaramıyorsunuz. silik atmayayım dedim sonuçta sitenin kurucusu değilim, takılsınlar burada diye kendimi zorladım ama şansınızı zorladınız.
    yannan kafalısınız, duygusalsınız, malın önde gidenisiniz.

    hadi siktirin gidin şimdi sitenizde, discord sunucunuzda dedikodumu yapın; eleştirin, sövün... sadece bunları yapabilirsiniz zaten.
  7. hadi sen de siktir git arkadaşlarının yanına.
  8. Lan kurban binine sünger bob karepantolon izleterek geometri öğreniyor diye sevinen zürriyetini siktiğim köylü huur oğlu…
    Ölüsün sen…
    Sadece ölü…
    Ölü ama değerli olmak nasıl bir his ölü adam?
    Nereden bileceksin yarram,sen yanından bile geçmedin………
  9. ‘yarram sen toplaşalım diye bize demedin, kendince fikir attın ortaya.’
    Birdahaki sefere evine faks çekerim dıbınoğlu.

    ‘senin toplaşalım dediğin elemanlar çürük kitleler, bir sike yaramayan kitleler; bunu gördük.’
    Sen moron kitlenin önde bayrak tutanısın amk…

    ‘kendimizden taviz verdik, yardım ederiz dedik ve siz bundan bile nemaldınız.’
    Anan da vere vere huur oldu.

    ‘sizden bir sik bunca yıldır olmadıysa, şimdi hiç olmaz.’
    Kahin misin sen?

    ‘"ılımlı davranıyordun" derken ilkte böyle olmadığını fakat şimdi sanki hesapta başka birisi var gibi gözüktüğünü kastediyordum.’
    Yapma ya ndkkdmsmdkm

    ‘sikimizde değilsiniz açıkçası, ya diğer sitenize gidin ya da discordunuza; dediğim gibi sizden bir sik olmaz. liseli mentalitesi, enseye tokat göte şaplak hadsafhada sizde.’
    Tabancamı unutmuşum helada dıbınısiker giderim…
  10. yarram sen toplaşalım diye bize demedin, kendince fikir attın ortaya. senin toplaşalım dediğin elemanlar çürük kitleler, bir sike yaramayan kitleler; bunu gördük.

    kendimizden taviz verdik, yardım ederiz dedik ve siz bundan bile nemaldınız.

    sizden bir sik bunca yıldır olmadıysa, şimdi hiç olmaz.

    "ılımlı davranıyordun" derken ilkte böyle olmadığını fakat şimdi sanki hesapta başka birisi var gibi gözüktüğünü kastediyordum.

    sikimizde değilsiniz açıkçası, ya diğer sitenize gidin ya da discordunuza; dediğim gibi sizden bir sik olmaz. liseli mentalitesi, enseye tokat göte şaplak hadsafhada sizde.