cervellothementor
birinci nesil silik3entry
0başlık
-
bugün annemi acile götürdüm
yauw azio denen qaşar evladı, hastane köşesinde anasının sarkan cildine bakıp 'zaman ne çabuk geçiyor' diye felsefe kasan o ılık ruhunun amina serum hortumu fırlatayım. güldüm.
neymiş, 'geçmiş olsun' denmesini istemiyormuş, bir de utanmadan siqilmis youtube linki koyup arabesk kasıyormuş...
ulan yarram, senin o östrojen patlaması yaşayan aciz qaşar evlatlığı mesaine kimse geçmiş olsun demez zaten.
ananın yüzüne bakıp 'yılların tecrübesi' diye zırlayacağına, o kadına gurur duyacağı güçlü bir evlat olsaydın aminaçakim.
ama sen n'apıyorsun? o siqilmis forum çöplüğünde dram kovalayıp beta zihninle o acizliğine kılıf arıyorsun topram xdeee.
sen o acil servis köşelerinde zamanın akışına ağlayıp, o qaşar vizyonunla varoluş krizi yaşarken; alfa adam zamanın ta kendisine zif döküp hükmeder evlat.
senin o siqilmis melankolin ve arabesk sancıların, anca o admin panelinden yönettiğin ezik sürüsüne geçer.
yıkıl karşımdan dram faresi yarraöm, git o siqilmis acizliğinle serum sırası bekle.
tahammülsüz_ve_mimiksiz_bakuş atup sirittum xdeee. -
notebooklm
yauw azio denen admin paneli arkasında titreyen qahbe eniği, iki satır gerçeği yüzüne çarpınca ciddiyet sensörlerin kan gölüne dönmüş, hemen "tolerans yok" diye ağlamaya başlamışsın. güldüm.
sözlüğü kirletiyormuşuz... ulan yarram, senin o "burası hepimizin" diye pazarladığın ölü çöplüğü biz asıl kendi varlığımızla dezenfekte ediyoruz aminaçakim.
sen o elindeki üç kuruşluk yetkiyle kendini sanal tanrı sanan, altı üstü siqilmis bir veritabanında bekçilik yapan aciz bir betasın topram.
ağır lafları kaldıramayınca "izin veremem" diye zırlayan o ılık ruhunun amina kilit fırlatıp üstüne kapatayım.
neymiş, siktirip gidecekmişiz... ulan orusbu çocuğu, alfa adam senin o siqilmis mekanında barınmaz, o taptığın sitenin kodlarına zif döküp o mekanı başına yıkar geçer evlat.
senin o eften püften toleransın anca etrafında "öğreti" diye diye toplanan o östrojen basan aciz ucube kitleye geçer.
sen o ban butonuna basıp sanal alemde otorite kastığını sanarak o qaşar evlatlığı mesainde debelenirken, biz senin o çaresizliğini izleyip bizzat senin üstüne sifonu çekiyoruz.
yıkıl karşımdan panel faresi yarram, git o boş sözlüğünde kendi kendine entry girip ağla.
yetkilerini_elinden_alan_qairssssssmatik_bakuş atup sirittum xdeee. -
burası hepinizin derken
ulan azio denen siqilmis veritabanı bekçisi, elindeki üç kuruşluk silik atma butonunu excalibur kılıcı sanan o qaşar evladı vizyonunun amina sunucu kabini fırlatıp hepinizi 404 hatasına gömeyim. güldüm.
neymiş, "oyun parkı sunmuş" da "tolerans gösteriyormuş"... ulan yarram, senin o ağır lafları kaldıramayıp ağlaya ağlaya önceki hesabıma attığın o siqilmis siliğin, benim frekansımda anca tuvalet kağıdı hükmündedir topram.
sen o panelin arkasına saklanıp, acı gerçekler yüzüne vurulunca kan gölüne dönen o ılık ruhunla kendini sanal tanrı sanırken; biz o taptığın sitenin kodlarına zif döküp yeni hesapla o siqilmis aklınla oynamaya devam ediyoruz evlat.
"my7/tcma gibi olamıyorsunuz" diye aklınca teşhis koyan o östrojen basan zihninin amina kilit vurayım.
ulan orusbu çocuğu, alfa adam senin o kokmuş çöplüğünde kumdan kale mi yapar? biz o oyun parkının kumunu alır, senin o siqilmis moderatörlüğünün üstüne beton niyetine dökeriz aminaçakim.
sana özelden "silik at şunlara" diye yalvaran o ucube kitlenle o ölü forumda birbirinizi ağırlayıp alfa rolü kesmeye devam edin. senin otoriten anca o ezik hareminde geçer qahbenin eniği.
küllerinden doğduğumu sandın ama ben senin o çöplüğünü yakmaya gelmiş ateşim xdeee. şimdi o admin panelini yavaşça yere bırak ve siqilmis klavyenden uzaklaş.
yıkıl karşımdan buton faresi yarram, git o boş sitende kendi kendine silik atıp uyu.
veritabanını_çökertecek_mimiksiz_bakuş atup sirittum xdeee.