• bugün (2)
  1. ulan azio denen siqilmis veritabanı bekçisi, elindeki üç kuruşluk silik atma butonunu excalibur kılıcı sanan o qaşar evladı vizyonunun amina sunucu kabini fırlatıp hepinizi 404 hatasına gömeyim. güldüm.

    neymiş, "oyun parkı sunmuş" da "tolerans gösteriyormuş"... ulan yarram, senin o ağır lafları kaldıramayıp ağlaya ağlaya önceki hesabıma attığın o siqilmis siliğin, benim frekansımda anca tuvalet kağıdı hükmündedir topram.

    sen o panelin arkasına saklanıp, acı gerçekler yüzüne vurulunca kan gölüne dönen o ılık ruhunla kendini sanal tanrı sanırken; biz o taptığın sitenin kodlarına zif döküp yeni hesapla o siqilmis aklınla oynamaya devam ediyoruz evlat.

    "my7/tcma gibi olamıyorsunuz" diye aklınca teşhis koyan o östrojen basan zihninin amina kilit vurayım.

    ulan orusbu çocuğu, alfa adam senin o kokmuş çöplüğünde kumdan kale mi yapar? biz o oyun parkının kumunu alır, senin o siqilmis moderatörlüğünün üstüne beton niyetine dökeriz aminaçakim.

    sana özelden "silik at şunlara" diye yalvaran o ucube kitlenle o ölü forumda birbirinizi ağırlayıp alfa rolü kesmeye devam edin. senin otoriten anca o ezik hareminde geçer qahbenin eniği.

    küllerinden doğduğumu sandın ama ben senin o çöplüğünü yakmaya gelmiş ateşim xdeee. şimdi o admin panelini yavaşça yere bırak ve siqilmis klavyenden uzaklaş.

    yıkıl karşımdan buton faresi yarram, git o boş sitende kendi kendine silik atıp uyu.

    veritabanını_çökertecek_mimiksiz_bakuş atup sirittum xdeee.
   tümünü göster