-
Sadece Allah'a kulluk ettiğin bir sistemde, npclerin sadece wingchun tahta adamı olması mı seni üzdü karşim
-
Bir hadisteydi sanırım ticarette hayat var deniyordu. Kuru kuru birşeylere bağlamak parayı sik gibi biriktirmeye veya faize bağlamak mantıklı mı bilmiyorum.
Ama paranın dönmesi çok mantıklı ve toplum refahına katkılı bir hareket.
Birde tcma metin 2 oynarken kancık yazılarında özellikle bir iki kişiyi pazardan sorumlu tutmuştu. Ticarette hayat var
-
Ne kadar büyük bir güç o kadar büyük bir sorumluluk yani. Sorumluluğu alamayacağını düşündüğün güç seni yozlaştırır. Belli mi olur belkide ehlileştirir
-
Sistem araya nasıl ayna atıyor lan
-
"o "harddisk doldu" muhabbetini geç."
Buraya kadar bir tane doğru analiz yok zaten. Çıkarımı nasıl yaptınız bilmiyorum ama oyun oynayan ben değilim. Harddisk muhabbetini ise hala tam olarak anlayamıyorum.
"sadece senin gibi "taşşak geçmeye" gelenler"
Buraya kadar hiçbir şey doğru değil zaten aq. tam tersi "taşşak geçiliyor bizle" diyorum.
-
"ben böyleyim abi, napalım" deyip, yine o zehirli iğneyi koluna batırıyorsun.
bizim yazdıklarımız senin için ne biliyor musun?
netflix dizisi.
sen buraya "gelişmek" için değil, "bakalım bu bölüm ne olacak" diye izlemeye geliyorsun.
"
Siktir git dıbına koyayım. canımı dişime takıyorum ben burada. ilk yazılarda olduğu gibi isabetli analiz yapmayacaksan yazma boşuna aq
-
"canın, içi parçalanmış bir dişten farklı değil... "
Pozu kes yarram. ananın şiir kulübüne mısra mı yazıyosun. isabetli yazı senin sikko bloğuna yazamadığın yazıya denir. my7'ı meye yedi diye okuyan sikkafa.
-
Hyloth kumdan yeni mi geldin amk
-
O ne demek kanks
-
Her tarafa çamur bulaştırıyosun bi dur sikicem
Edit ; sikicem kısmı ağır olamadı kb