-
değerli kaynaktır tcma yazılarını sindirip bitirdikten bir süre sonra sonra okunması kritik bilgiler içerir hakikat değilde avam dünyalık şeyler peşindeyseniz bile tcma tarafından sonradan keşfedilmiş öğretileri bilgileri verir, aslında tcma tarafından bırakılmış başlığın devamıdır desek yalan olmaz çünkü keşfeden yine tcma aktaran kişi farklı sadece
-
Yazdığın her cümle gibişe açık sikilmek artık senin kaderin olmuş malesef.
Bu yüzden kezban kafasında ‘herkes beni sikmek istiyor xddd ama iyi sikemiyorsunuz xddd’ takılıyorsun.
işin kötüsü bunu huy haline getirmişsin yani ‘saçmalasam da beni sikmeye yeltenseler ben de karşılık verebildiğimi göreyim en azından’ diye takılıyorsun.
Götten verip seviştiğini iddia etmek gibi senin olayın.
Acıdım bilader.
-
yarram bide beni neye göre endeksledin kafanda ki beni yargılamayı kendine lütuf sandın xD
-
sen aklını en iyi şekilde de kullansan bazı engellere takılacaksın. herşey mübah değil işte.
herşey mübah olsa siker siker geçersin. ki aklın ne derece iyi kullanılabileceğini zaman belirliyor. iyi stratejiler kurabilirsen seneler sonrası kazanırsın.
şimdi sen bana akılsız yaftası yapıştırıp hacıdan okuduklarında beni görüyosun, basit bir analiz kurmayıp hazır bilgiye dayalı çıkarımlarda bulunuyosun.
olayın kötüsü sikecek göt aradığınızda aranızdaki en zayıf belirlediğinizi sikmeyi düşünüyorsunuz xD.
güç yozlaştırmasın toprağım dikkat et xD
-
sürüyle var lan bende, yeterki iste sen ben hepsini ısıtır ısıtır sunarım önüne
-
Vaay amk o sözü nerden buldun kardeş neşter çıkardı yavşak nerden çıkardıysa.
-
qes aqlamayı soqarım baqlamayi xD
-
“sadece aklını toplumun içinde kullanır ve duygusal iletişimini -evrimsel programlamaya dair iletişim yani- kardeşlik'te kullanırsan hayatın tepetaklak olur. duygularını toplumun içinde kullan -yani evrimsel programlamaya dair iletişimini duygularla ne alaka dersen akılları olmadığı için değerini duygularla biçiyorlar ne malca değil mi eheheh-, aklını kardeşlik'te kullan. yani mesela alınırsan diye söylüyorum.”
-
dine hizmet için öğrendiklerinizi dinin kendisiyle karıştırmayın diyor işte amk mevlana görse sen gelme der.
düne kadar ben de ayırt edemiyordum en azından gerçeği görünce yanlışımı düzeltiyorum.
blacktyler ‘lanetlenmiş oçlara laf anlatmam’ derken aklını kullanmamakla lanetlenenleri kastediyordu müzmin huur çocukluğuna gerek yok.
komik de değil amk.
mesela blenderdan sonra tırnak işareti koyarken bunun özel isim olup olmadığını sorgulamıyorsun aklını kullanmadığın için.
yahut @12’de adam olayı basitçe özetlemiş tek cümlede sen yine anlamıyorsun.
hani başlıkta madde madde yazıp bunları açıklamadın diyen malla,
‘saate pil takacağım o saat de tıkır tıkır işleyecek’ yazısına ‘altın vuruş bir saat mi sürecek’ diyen malla aynı akıl seviyesi bu.
mesela bu academica malı 1 saat boyunca orgazm türevi bir şey yaşayıp alfaya dönüşmeyi anlıyor.
bu akılsızlık seviyesi aklını kullanmamakla geçmiş travmalardan kaynaklı yine.
kendi kararlarının dışında oradan oraya sürüklenmiş;tecavüze uğramış olabilir mesela.
alpha ‘büyük sosyal travmaları olanlarla çalışmam’ diyordu bunun mealini de açıkladım.
Edit:blender’la doğruymuş amk xdddd
‘ Yabancı kökenli kelimelere ek getirirken Türkçede kesme işareti (’) kullanılır. Bu yüzden “blender” → blender’la olur.’
-
blender'la çırpsam bu kadar karışmazdı dıbınaçakim xD