-
"azio çaylağımı aç artık
(çaylak followalpha7 ?, 08.04.2026 00:30)"
bunun üzerine ayrı başlık açıp, yetmeyip pm'den de uyarmıştım "kendine özgü nick al" diye.
nickini kullandığın adam yıllar önce burada yazardı zaten. git nick değiş öyle açayım.
- bugün (2)