• bugün (2)
  1. 17 - “Onlar için bir alfa, felaket demektir.”

    Aydınlanmamı yaşadıktan birkaç gün sonra, dişilerin tüm testlerini savuşturuyordum.
    Dalga geçip, alfa olduğumu gösteriyordum onlara…
    ”Sana bi haller oldu canıms .s.s” diyen dişiye bana biraz önce yapılan testleri ve benim ne şekilde taktikler izlediğimi anlattım.
    Dişinin söylemleri basitti : ”Kim söyledi sana bunları ?” ”Madem kimse anlatmadı nasıl bizi bu kadar iyi tanıyorsun?”
    Aralarında bazı sırlar vardır ve bunlardan biri de erkeklerin hayatını sikmektir.
    Onları tanıdığınızda ve kendilerinin dahi bilmediği zaaflarını bilirseniz, hepsiyle yatabilirsiniz.
    Ayrıca dişiler gerçekten haindir.
    Duygu sömürüsü ve timsah gözyaşı kullanarak sizi tekrar betaya çekmeye çalışacaklardır ; bu da çalışmazsa 100 gr et atacaklardır önünüze…
    Onlar için bir alfa, felaket demektir.
    Şimdi ”dişiler aciz, aşağılık, bencil” dedik ; fakat bu onları hafife almanız gerektiği anldıbına gelmez…
    Hayattaki en çetrefilli düşmanlardandır dişi.
    Kendisine güveni olmasa da, karşıdakinin de özgüvenli gözükme çabasını ve aslında ne olduğunu hızlıca okuyabilir.
    Analiz etme ve rol yapma yetenekleri en üst seviyedeki bir erkekten katlarca kez üstündür.
    Bunu bilmeniz dahi size farkındalık ve başa çıkma yetisi kazandıracaktır.
    Çünkü yaptıkları her şey roldür…
    Evet, yaptıkları her şey…
    Hiçbir dişi gerçek karakterini ve arzularını dışarı vurmaz.
    Çünkü bu kaltaklar huur damgası yemekten am gramı başına 167 oktav korkarlar.
    Kimi dişinin ”ütopya”sı olup onu toplumsal baskıdan uzaklaştırmanız gerekir, kimisine ise sizin baskı yapmanız gerekir.
    Ben size bu taktikleri anlatıp ezberlettirmek yerine, bilinçaltınıza anlatıp süreklileştiriyorum ; anlayın artık dıbına kodumun zapatoçnileri…
   tümünü göster