• bugün (2)
  1. yorumunu bekliyordum açıkçası, bunlar ulaşılabilir şeyler zaten.
    yorumunu at ki bizde ekleme-çıkarma yapabilelim.
  2. Bu akşam taslakları temize çekip atacağım aga, biraz yoğundum belki başkaları ekler diye başlığı erkenden yazdım
  3. ekle ekle, yorumlarız.
  4. @10 sürekli nüansları altın dişi/diğerleri olarak ayırmak gerekir.

    Yani anlatım basit ve açık.

    Yazıları yorumlamak yerine yazılardan aldığımı anlatmayı tercih ederim, hacityler da bunu yaptı.
    Hayatla alakalı yorumlarımı zamanla eklerim siteye.