-
yorumunu bekliyordum açıkçası, bunlar ulaşılabilir şeyler zaten.
yorumunu at ki bizde ekleme-çıkarma yapabilelim. -
Bu akşam taslakları temize çekip atacağım aga, biraz yoğundum belki başkaları ekler diye başlığı erkenden yazdım
-
ekle ekle, yorumlarız.
-
@10 sürekli nüansları altın dişi/diğerleri olarak ayırmak gerekir.
Yani anlatım basit ve açık.
Yazıları yorumlamak yerine yazılardan aldığımı anlatmayı tercih ederim, hacityler da bunu yaptı.
Hayatla alakalı yorumlarımı zamanla eklerim siteye.
- bugün (2)