• bugün (2)
  1. 16 - “Neden dişilerin bu kadar müthiş bir hale geldiğini hiç düşündün mü ?”

    “Peki, neden dişilerin bu kadar müthiş bir hale geldiğini hiç düşündün mü ?
    Erkek yetiştirilmesinden, erkeklerin yeteneklerini kullanıp kullanmamalarına kadar aşırı derecede etkililer ; hem de hayatın her aşamasında…
    Ntv Spor’da birkaç saat önce olan röportajda bile barizdi bu…
    Nasıl bu kadar çok gelişiyorlar ?
    Erkeklere olan nefret ve düşmanlık eğilimleri onları güçlü ve umursamaz kılıyor.
    Harika bir şekilde rol kesme yeteneklerini kullanıyorlar.
    Kendilerine güvenleri olmamasına rağmen masallarla felan nesillerdir erkek nesle ”dişilerin bulunmaz” olduğu olgusunu kazıyorlar.
    Tamam da neden ?
    Çünkü dişiler, erkek egemenliği istemiyorlar ; köle erkekler istiyorlar.
    Törpülemeden, doğrudan onlara yavşaklık ve yalakalık yapacak aciz betalardan istiyorlar.
    Haksız da sayılmazlar…
    Hayat, insanların birbirini sikme oyunudur.
    Dişiler sizi sevmiyor.
    Güçlüsünüz ve müthiş bir potansiyeliniz var…
    O kevaşeler doğdukları gibiler, asla gelişemez ; üstüne üstlük köpek gibi kaybederler zekalarını.
    Bilinçaltı ve genlerden gelen erkek nefretinin teyid edilmesi ise çocukluk ve ciks travmalarıyla olur.
    Çocukluktaki erkekler tarafından ezilmek, onu nefret etmeye iter.
    Müthiş bir ağ örerler ve kodumunun kız tavlama taktikleriyle hallolacak kadar basit olaylar değildir bunlar.
    Dişilerin sizden nefret ettiğini size açıklamak adına, büyüme evrelerini inceleyeceğiz.”
   tümünü göster